سامسونگ تنها با دو گوشی هوشمند در MWC حضور می یابد !

سامسونگ تنها با دو گوشی هوشمند در MWC حضور می یابد !

خبرگزاری فون آرنا (phonearena) می گوید : مانند همیشه سامسونگ امسال هم می خواهد در MWC در مقایسه با دیگر سازندگان حضور پر رنگ تری داشته باشد . یکی از دلایل شهرت این برند این است که همیشه گوشی های جدید بیشتری را در مقایسه با دیگر سازندگان در بازار عرضه می کند .

پیش بینی شده بود که سامسونگ در MWC امسال از چهار گوشی پرچم دار رونمایی کند به این نحو که برای مدل های گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج یک مدل پلاس نیز بسازد اما از آنجایی که تا به حال اطلاعات کمی در زمینه گلکسی S7 پلاس منتشر شده است ، منابع خبری معتقد هستند که گلکسی S7 ادج پلاس نیز در نمایشگاه حضور نداشته باشد و سامسونگ تنها از مدل های گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج رونمایی کند .

از برخی جهات این گونه به نظر می رسد که رونمایی از دو گوشی برای سامسونگ راحت تر است اما نکته این است که نمایشگر منحنی شکل گلکسی S7 ادج تنها خصوصیتی که این دستگاه را نسبت به مدل استاندارد متمایز می کند ، نیست زیرا گلکسی S7 ادج به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز است اما گلکسی S7 استاندارد از یک نمایشگر 5.1 اینچی بهره می برد . از این رو نبود S7 ادج پلاس باعث می شود که کاربران بیشتری به خرید S7 که دارای نمایشگر 5.5 اینچی می باشد ،  تمایل یابند .

سامسونگ همیشه سیاست خاص خود را داشته است . انتظار می رود که گوشی های جدید این سازنده که اخیرا تیتر خبرها را از آن خود کرده اند در آینده ای نه چندان دور وارد بازار شوند زیرا این سازنده همیشه تمایل داشته است که بازار را از تکنولوژی خود اشباع کند با وجود این کاربران باید در نمایشگاه تنها منتظر دو دستگاه با نمایشگرهای 5.1 اینچی و 5.5 اینچی باشند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر