اپل در تلاش برای عرضه بیست میلیون دستگاه مک در سال 2016

اپل در تلاش برای عرضه بیست میلیون دستگاه مک در سال 2016

دیگر شرکت های کامپیوترهای شخصی ممکن است در سال جدید فرودهایی داشته باشند ولی اپل انتظار دارد که فروش مک در سال 2016 همچنان پایدار بماند. منابع نزدیک به این شرکت، ادعا کرده اند که عرضه تولیدات مک در این سال حدود 20 میلیون خواهد بود.


در سال 2015، عرضه تولیدات سری های مک با تولید 20.38 دستگاه به 4.03 افزایش یافت که این افزایش 2.61 درصدی، 25 میلیارد دلار در پی داشت. گزارش جدیدی نیز بیان می کند که در حالیکه اچ پی، لنوو، دل، ایسوس و ایسر ، همگی سقوطی در فروش خود داشته اند ولی اپل عرضه محصولات خود را به سراسر جهان افزایش داده است.
باید دید که آیا اپل می تواند در سال 2016 نیز به همینگونه بماند یا نه ولی قطعا این شرکت در نظر دارد تا برای حفظ مشتریان خود و افزایش آنها، علائق کاربران را در نظر بگیرد و ایده هایی خلق کند. دیروز، مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل گفت عرضه مک بوک های جدید، به احتمال زیاد از ژوئن آغاز خواهد شد که این مک بوک ها پردازنده های SkyLake را به همراه خواهند داشت که سرعت آنها 10 تا 20 درصد افزایش یافته، تراشه گرافیکی بهبود یافته و نیز باتری های کاراتری در این دستگاه ها قرار خواهند گرفت. امکان دارد که اپل، مک بوک ایر 11 اینچی عرضه کند ولی به احتمال زیاد دستگاه های 15 اینچی نیز خواهد ساخت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر