ارائه ی یک دستگاه جالب و خلاقانه توسط لنوو

ارائه ی یک دستگاه جالب و خلاقانه توسط لنوو

کار یوآنکینگ یانگ بسیار دشوار است. مدیر اجرایی لنوو در حال مبارزه با یک رکود رقابتی بسیار شدید در بازار گوشی های هوشمند است؛ در حالی که رونق صنعت کامپیوتر نیز با شتاب کاهش می یابد. با وجود این تنزل یانگ خوشبین است. این مدیر اجرایی در سخنرانی هفته ی پیش خود در اجلاس Davos گفت که انتظار دارد کاربران گوشی های هوشمند در نهایت به فارغ التحصیل کامپیوتر تبدیل شوند. وی می گوید: هرچه دستگاه کامل تر، قدرتمند تر!


اظهارات او تنها در حد صحبت است و در عمل چیزی جز افکار واهی و پوچ نیست! سال هاست خرید و فروش کامپیوتر کاهش یافته به گونه ای که آخر سال 2015 به پایین ترین حد خود از سال 2007 رسید و هیچ نوری در انتهای این تونل وجود ندارد.
خوشبختانه لنوو این غول چینی همچنان پیروز خواهد ماند حتی اگر مصرف کنندگان به این نتیجه برسند که دیگر هیچگاه به کامپیوتر نیاز ندارند.
لنوو در رتبه بندی واحد فروش جهانی در سال 2015 به رغم تنزل نسبت به سال قبل چهارم شد، و 73.9 میلیون گوشی لنوو و موتورولا در این سال فروخت که در مقایسه با سال گذشته که 92.7 میلیون بود، کاهش چشم گیری داشته است.
با وجود شایعات موجود، یانگ گفت که لنوو به ارائه و ترویج موتورولا به خصوص در آمریکا ادامه خواهد داد. این کمپانی قصد معرفی محصولی جدید را نیز در این کشور دارد. وی افزود این دستگاه خلاقانه تر و جذاب تر خواهد بود. دو گوشی موتو ایکس استایل و موتو ایکس پلی، در 6 مرداد 1394( 28 جولای 2015 ) معرفی شدند پس این طبیعی است که فرض کنیم دستگاه نوآورانه ای که یانگ به خاطر آن تحت فشار است، نسل چهارم از خط Moto X باشد.
او می گوید هنوز جا برای رشد در ایالات متحده وجود دارد و معتقد است اپل قادر به افزایش سهم بازار خود بیش از 50% نیست. نشست دسامبر می تواند به ما دیدگاهی کلی نسبت به این دستگاه لنوو در مرداد بدهد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر