داشتن بخش مجازی در فیس بوک با قابلیت خرید و فروش

داشتن بخش مجازی در فیس بوک با قابلیت خرید و فروش


آیا شما تا به حال سعی به فروش آیتم های ناخواسته eBay داشتید؟ در واقع هیچ شانسی برای خلاص شدن از شر آنها نیست. برای برخی از کاربران فیس بوک، امروز روز شانس بوده است چونکه فیس بوک راه آسانی را ساخته که از آیتم های ناخواسته می توان خلاص شد. شبکه اجتماعی در حال گسترش است و این گسترش شامل ابزارهای جستجو و اضافه کردن فیلتر هاست.


فیس بوک هم مانند eBay به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق مرورگرهای طبقه بندی شده که شامل وسیله ها،انواع بلیط،وسایل خانه،تلفن همراه،املاک،اجاره و غیره است خریدو فروش داشته باشند. بعضی از قسمت های فیس بوک با قابلیت فروش ویژگی های جدید، با فشار دکمه write post که در گروه فیس بوک انتخاب شده است ظاهر می شوند. درست مانند فروش یک آیتم در eBay، کاربران نیاز به اشتراک گذاشتن تصویری از آنچه برای فروش است دارند.
هنگامی که آیتمی را برای فروش پست می کنید بقیه کاربران فیس بوک می توانند نظرات و پیشنهادات خود را بگذارند. فیس بوک توضیح میدهد که هر گونه معامله از طریق فیس بوک بین خریدار و فروشنده انجام می شود. فروشندگان می توانند پست های موجود یا آیتم های فروخته شده را علامت گذاری کرده و آیتم هایی که قبلا فروخته اند را مشاهده کنند.
برای شروع و استفاده از ویژگی های جدید برای گروه فروش، مدیران باید فرم فروش فیس بوک را پر کنند. در واقع این موضوع  در طول دوره آزمایشی در ماه دسامبر ارائه خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر، فیس بوک هنوز نیاز به پیشرفت بیشتری برای ویژگی های جدید فروش دارد و خریداران تنها می توانند یک مورد خاص را در وب پیدا کنند و آن ارسال پیام خصوصی به کاربرانی است که در حال فروش آیتم ها در فیس بوک هستند.
در طول چند ماه آینده فیس بوک ویژگی های جدید آسانی را برای کمک به مردم برای اتصال به Sale Group Community ارائه خواهد داد. ویژگی های جدید در سراسر سیستم عامل iOS، اندروید و وب در دسترس خواهد بود.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر