AE203G نسل جديدي از كامپيوترهاي بدون كيس (ALL IN ONE)

AE203G نسل جديدي از كامپيوترهاي بدون كيس (ALL IN ONE)


ALL IN ONEمحصولي متفاوت از كمپاني MSI ، جايگزيني براي سيستم هاي سنتي است كه مشكلاتي از قبيل هزينه نگهداري، فضاي مورد نياز، تامين توان مصرفي و ... را به حداقل ميرساند.


AE203G متنوع تر و كارآمد تر
AE203G  با وزن 8.52 كيلوگرم و صفحه نمايش20 اينچي و لمسي، اين امكان را فراهم كرده كه نيازي به وسايل جانبي مانند وب كم، ميكروفن، دي وي دي رايتر و ... نداشته باشيم زيرا همه اين امكانات در آن تعبيه شده است.

all in one1.jpg

صفحه نمايش با تكنولوژي ANTI-FLICKER
رنگ آبي بدليل بالا بودن طول موج مي تواند براي چشم انسان خطرناك باشد و باعث بيماري هايي از قبيل آب مرواريد و دژانسيون شبكيه شود. AE203G با تكنولوژي ANTI-FLICKER  بطور موثري در صفحه نمايش نور آبي را كاهش ميدهد.

all in one2

all in one3

پردازنده (CPU)
AE203G توسط پردازنده نسل چهارم اينتل (HASWELL) توليد و با تكنولوژي ساخت 22 نانومتري طراحي شده است و از 6 مگابايت حافظه كش بهره مي برد. اين پردازنده هاي جديد با كاهش مصرف انرژي و گرافيك داخلي به طور موثري باعث افزايش عملكرد دستگاه مي شود. همچنين گرافيك داخلي تعبيه شده بر روي پردازنده، باعث افزايش توان گرافيكي دستگاه، پخش با كيفيت تر ويديوها و تجربه بهتر بازي ها مي گردد.


فن آوري لحظه اي صفحه نمايش
AE203G  با پورت HDMI (رابط چند رسانه اي) اجازه مي دهد دستگاه به يك مانيتور دوم متصل شود. مانيتور دوم مي تواند شامل يك  صفحه نمایش بزرگتر مانند یک پروژکتور یا تلویزیون ال سی دی بزرگ شود.

all in one5

پورت يو اس بي 3 با قابليت SUPER CHARGE
سرعت انتقال اطلاعات درUSB3،ده برابر بيشتر از USB2 مي باشد. AE203G  با بهره مندي از امكان  SUPER CHARGE، قابليت شارژ تلفن همراه و پخش كننده هايMP3  در زمان خاموش بودن دستگاه را نيز به كاربر مي دهد.

all in one6.jpg

تهيه كننده: مژگان طيبي

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر