تجهیز خودروهای بی ام و به سرویس‌های تحت وب IFTTT

تجهیز خودروهای بی ام و به سرویس‌های تحت وب IFTTT

به گزارش خبرآنلاین، سرویس IFTTT از طریق اپلیکیشن مخصوص با ایجاد یک دستور مثلاً اجازه می‌دهد تا توئیت دریافت شده را به‌طور خودکار ایمیل کرد و یا با تگ کردن یک پست در فیس‌بوک عکس موردنظر در محیط کلود کاربر ذخیره شود.

سرویس IFTTT هفتم سپتامبر 2011 (روی اندروید و آی او اس کار می‌کند) توسط مردان آی تی مستقر در سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شد و به‌سرعت در حوزه اینترنت اشیاء موردپذیرش قرار گرفت و اکنون کمپانی بی ام و با پذیرش این سرویس در خودروهای آینده خود، گامی بزرگ در این راه برداشته است.

لابراتوار بی ام و در حال تست انواع اپلیکیشن ها روی سرویس داشبورد خود موسوم به BMW ConnectedDrive services است و به‌عنوان اولین خودروساز در جهان سرویس IFTTT را به دلیل داشتن 260 سرویس متصل (ازجمله فیس‌بوک، توئیتر، گوگل درایو، جی میل و ...) به آن، راهکار مناسبی برای رانندگان خودروهای نسل آینده است.

از کارهای دیگری که از طریق IFTTT می‌توان انجام داد، باز و بسته کردن درب گاراژ وقتی در محل نیستید و این‌زمانی که حضور ندارید و بچه‌ها پشت درمانده‌اند، راهگشاست.

پیدا کردن جای پارک از طریق این اپلیکیشن که با گوگل مپ به‌صورت آنلاین، جدیدترین موقعیت را در خیابان‌های اطراف جستجو کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

همچنین پس از پارک در گاراژ، چراغ‌های خانه به‌طور خودکار برایتان از طریق این اپلیکیشن روشن خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر