رقیب اپلیکیشن LastPass، Dashlane، در قالب طرحی جدید ارتقا می‌یابد.

رقیب اپلیکیشن LastPass، Dashlane، در قالب طرحی جدید ارتقا می‌یابد.

اپلکیشن‌های زیادی برای مدیریت رمز‌ عبور وجود دارند که اکثر آنها دارای قابلیت‌های امنیتی بسیار مستحکمی هستند و به این راحتی‌ها نمی‌توان به آنها نفوذ کرد. از بین این ابزارها می‌توان به LastPass اشاره کرد. اما یکی از پیشرفته‌ترین این ابزارها که از دارایی‌های گوگل محسوب شده و در نتیجه پشتیبانی گوگل را نیز با خود همراه دارد، Dashlane  نام دارد. این اپلیکیشنِ چند-پلتفرمی، در بین پلتفرم‌های مهم فقط ویندوزفون را کم دارد. دَش‌لین در پلتفرم‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS در دسترس است و افزونه‌های آن برای مرورگرهای مهم نیز وجود دارد.هفته‌ی گذشته اپلیکیشن Dashlane در قالب یک طراحی مجدد به صورت چندپلتفرمی درآمد. این نسخه‌ی جدید از پنج زبان جدید پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این ابزار مدیریت رمز عبور آن هم مجدداً طراحی شد.


این تغییرات روی Dashlane تنها بعد از کمتر از دو هفته که اپلیکیشن رقیب یعنی LastPass تغییراتی را روی نرم‌افزار مدیریت رمز عبور اعمال کرد، اعمال شد.در نسخه‌ی جدید Dashlane قابلیت‌های کاربردی به پنج زبان فراهم شده است؛ این پنج زبان عبارت‌اند از اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی. البته از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی پیش از این پشتیبانی می‌شد.پشتیبانی از ویندوز، مک، آی اواس و اندروید در رابط نسخه‌ی جدید حفظ شده است و نسخه‌ی جدید بیش از پیش به صورت مستقیم درک می‌شود.
طراحی نسخه‌ی جدید موارد زیر را در بر می‌گیرد: نمایش لیستی، امکان مرتب‌سازی، دکمه‌های بهبود داده شده و برچسب‌گذاری عناوین به همراه امکان جستجوی پیشرفته. این نرم‌افزار در سراسر جهان از چهار میلیون کاربر برخوردار است.
و اما در مورد برنامه‌ی LastPass باید گفت که در آخرین نسخه‌ی آن امکان ارتباط اضطراری برقرار شده است. در مقابل باید اشاره کرد که در مورد Dashlane این امکان روی نسخه‌ی دسکتاپ آن از دو سال پیش وجود داشته است. به علاوه امکان به اشتراک‌گذاشتن رمز عبور و ارتباط اضطراری برای نسخه‌ی تلفن همراه آن فراهم شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر