به پایان رسیدن حافظه 15 گیگابایتی رایگان وان درایو

به پایان رسیدن حافظه 15 گیگابایتی رایگان وان درایو

مایکروسافت در نظر دارد تا میزان حافظه ذخیره سازی رایگان موجود در وان درایو را که در حال حاضر 15 گیگابایت است، به 5 گیگابایت کاهش دهد. این کاهش ظرفیت ذخیره سازی برای کاربران پیش از این در ماه دسامبر اعلام شده بود. این شرکت نیز، جایزه 15 گیگابایتی دوربین را که برای کاربران در نظر گرفته بود، پایان می دهد. مایکروسافت گفته است میزان ذخیره سازی نامحدودی را که برای مشترکان آفیس 365، سرویس های شخصی و دانشگاهی اختصاص داده بود؛ کنسل کرده و در عوض فضای ذخیره سازی یک ترابایتی در اختیارشان خواهد گذاشت.


سخنگوی مایکروسافت نیز مدتی پیش اعلام کرده بود: "ما از بسیاری از طرفداران ویندوز و وان درایو شکایتشان در مورد بدقولی خودمان را شنیدیم و بسیار متاسفیم. از کاربران عذرخواهی می کنیم."
طبق خط مشی جدید مایکروسافت، مشترکان شخصی و دانشگاهی و نیز کاربران آفیس 365، از یک ترابایت حافظه ذخیره سازی وان درایو بهره می برند و حداقل تا یک سال آینده نیز می توانند از حافظه نامحدود استفاده کنند.
افرادی که بر روی اکانت های رایگان خود بیش از 5 گیگابایت اطلاعات ذخیره کرده اند، پیشنهادی مبنی بر اشتراک در آفیس 365 و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی دریافت خواهند کرد. کاربرانی هم که می خواهند 15 گیگابایت حافظه رایگان خود را همچنان حفظ کنند، باید در سایت وان درایو ثبت نام کنند و اکانت مایکروسافت خود را به تایید برسانند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر