شایعات پیرامون تاریخ عرضه‌ی عمومی iOS 10

شایعات پیرامون تاریخ عرضه‌ی عمومی iOS 10

شایعات پیرامون تاریخ عرضه‌ی عمومی iOS 10 و ویژگی‌های آن: در چه تاریخی iOS 10 به بازار عمومی عرضه می‌شود؟iOS 9 از نیمه‌ی سپتامبر تنها روی آی‌فون‌ها و آی‌پدها استفاده شده است. حدود نه ماه از زمانی که از سیستم‌عامل موبایل برای اولین بار توسط اپل در ماه ژوئن سال گذشته پرده‌برداری شد، می‌گذرد. به همین دلیل انتظار می‌رود که نزدیک به چهار ماه مانده باشد به زمانی که اپل iOS 10 را به بازار عرضه کند. در ادامه شایعاتی پیرامون تاریخ عرضه‌ی این نسخه و ویژگی‌های احتمالی آن آورده شده است.


تاریخ عرضه‌ی عمومی iOS 10؛ کی iOS 10 به بازار عمومی عرضه می‌شود؟
در حال حاضر از اینکه از iOS 10 چه زمان پرده‌برداری می‌شود و یا اینکه این نسخه چه زمان برای دانلود و نصب آماده است، هنوز اطلاع دقیقی وجود ندارد. اما می‌توان با توجه به تاریخچه‌ی اپل حدس نسبتاً خوبی زد.
مشابه با سال گذشته انتظار می‌رود که اپل در ماه ژوئن امسال از این نسخه‌ی جدید پرده‌برداری کند و آن را به بازار عموم عرضه نماید. تنها پس از زمان کوتاهی پس از عرضه‌ی آن در ماه ژوئن، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود آن را دانلود کنند و به تست و آزمایش آن بپردازند تا از این بابت که این نسخه به درستی کار می‌کند مطمئن شوند.
و اما برای کاربران معمولی، نه توسعه‌دهندگان، این بازه برای دستیابی به نسخه‌ی جدید iOS طولانی‌تر خواهد بود. تا پیش از پاییز امسال نمی‌توان انتظار داشت که این نسخه به دست کاربران معمولی برسد و در اختیار عموم قرار بگیرد. در واقع این نسخه زمانی وارد بازار خواهد شد که با عرضه‌ی نسخه جدیدی از آی‌فون همزمان شود. البته در مورد نسخه‌ی قبل باید اشاره کرد که اپل امکان دسترسی عموم به نسخه‌ی بتای iOS 9 را از ماه جولای فراهم کرده بود.   
شایعات پیرامون ویژگی‌های جدید iOS 10
یکی از این شایعات این است که یک سیستم امنیتی مانع از جیل‌بریک سیستم‌عامل می‌شود.
به علاوه در این نسخه یک برنامه وجود دارد که این امکان را فراهم کرده تا از یک هاب مرکزی تمام دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه را بتوان کنترل کرد.
علاوه بر این امکان برقراری ارتباط با سایرین از طریق منشی سیری هم فراهم شده است و به علاوه این قابلیت که پیام‌های صوتی به پیام‌های متنی تبدیل شوند هم وجود دارد.
همچنین این قابلیت فراهم شده است که دوستان کاربر را پیدا کند و این که آیا در دسترس هستند و یا نه.
انتظار می‌رود قابلیت‌هایی پیرامون لمس سه بعدی هم فراهم شده باشد. برخی از این قابلیت‌های در نسخه‌ی قبلی اضافه شده بودند.
شایعات پیرامون سازگاری iOS 10
امکان استفاده از این نسخه روی دستگاه‌های آی‌پد دو و آی‌فون چهار اس وجود ندارد. این در حالی است که نسخه‌های قبلی از دستگاه‌های قدیمی پشتیبانی می‌کردند. هر دستگاهی به جز دستگاه‌های آی‌پد دو و آی‌فون چهار اس توسط این نسخه پشتیبانی می‌شوند.
 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر