نصب ابزارهای بلاک کننده تبلیغات در مرورگرها بر روی سامسونگ

نصب ابزارهای بلاک کننده تبلیغات در مرورگرها بر روی سامسونگ

به گزارش bgr، سامسونگ بار دیگر به پیروی از اپل، تصمیم به پشتیبانی از نرم افزارهای بلاک کننده تبلیغات بر روی مرورگرها گرفته است. اگر شما از مرورگر اینترنت سامسونگ در گوشی گلکسی خود استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا اکستنشن ها را از گوگل پلی دانلود کرده تا تبلیغات را بلاک کند و سرعت بارگذاری صفحه شما را افزایش دهد.

سامسونگ بار دیگر به پیروی از اپل، تصمیم به پشتیبانی از نرم افزارهای بلاک کننده تبلیغات بر روی مرورگرها گرفته است. اگر شما از مرورگر اینترنت سامسونگ در گوشی گلکسی خود استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا اکستنشن ها را از گوگل پلی دانلود کرده تا تبلیغات را بلاک کند و سرعت بارگذاری صفحه شما را افزایش دهد.

از این بروزرسانی برای مرورگر سامسونگ تنها بیست و چهار ساعت می گذرد و نرم افزارهای بلاک کننده تبلیغات، در حال حاضر برای این مرورگر بسیار کم هستند ولی سامسونگ با Adblock Fast قرارداد بسته است تا بلاک کننده تبلیغات متن باز محبوب iOS بر روی کروم و اپرا را، برای اندروید نیز عرضه کند.

Nikkhah53


بر اساس یک پست وبلاگی که توسط توسعه دهندگان نرم افزار نوشته شده است، نرم افزار Adblock Fast هم اکنون توسط بیش از دویست هزار نفر در همه پلتفرم ها استفاده می شود و بنچ مارک ها نشان داده اند که با نصب این نرم افزار در اندروید بارگذاری صفحات 51 درصد سریعتر خواهد بود. نرم افزار دیگری که می توان استفاده کرد Crystal نام دارد، نرم افزار محبوب iOS که از یکشنبه به اندرویدها نیز وارد می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر