تحول جدید در دنیای اینترنت اشیاء: خرید 1.4 میلیارد دلاری کمپانی جسپر توسط سیسکو

تحول جدید در دنیای اینترنت اشیاء: خرید 1.4 میلیارد دلاری کمپانی جسپر توسط سیسکو

به گزارش خبرآنلاین، سیسکو با این حرکت، یک‌قدم دیگر خود را به اینترنت اشیاء نزدیک‌تر ساخت و به‌زودی آن را با استراتژی جدید متحول خواهد کرد.اما کمپانی Jasper پلتفرمی مبتنی بر محیط کلود / رایانش ابری ساخته که از طریق وب می‌توان ابزار متصل به اینترنت را مدیریت کرد. پلتفرم مذکور قابل اتصال به اپراتورهای موبایل بوده و اجازه نقل‌وانتقال دیتا را از طریق ابزارهای مختلف فراهم می‌کند.

سیسکو سال گذشته اعلام کرد قصد ورود عمیق‌تر به اینترنت اشیاء را دارد و با تعیین خطوط جدید برای صنایع مختلف که می‌توانند از طریق اینترنت اشیاء همه‌چیز را به هم وصل کنند، استراتژی‌های جدید خود را تبیین نمود.

همچنین سیسکو، اکتبر گذشته استارتاپ ParStream که متخصص در آنالیز دیتابیس‌های کلان برای اینترنت اشیاء است را از آن خود کرد و بااتصال به ابزارهای شبکه‌ای خود آن را متحول ساخت.

اما اینک سیسکو با جسپر که به‌آسانی اتصال بین اشیای مختلف را در محیط اینترنت فراهم می‌سازد، قادر خواهد بود تا 3500 مشتری در سطح انترپرایز جسپر را در 100 کشور مدیریت کند. جسپر با 27 اپراتور موبایل در کنار شراکت با SAP  و آی بی ام نیز کار می‌کند.

بر اساس تحولات جدید، جهانگیر محمد مدیر جسپر اینک به‌عنوان مدیر اجرایی واحد تجارت نرم‌افزار اینترنت اشیاء در سیسکو کار خود را ادامه خواهد داد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر