اخبار جدید درباره نوت 6 سامسونگ / عکس

اخبار جدید درباره نوت 6 سامسونگ / عکس

به گزارش خبرآنلاین، در تصمیمی استراتژیک کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا به‌جای عرضه گلکسی اس 7 اج پلاس در انگلیس، نوت 6 را عرضه کند.سال گذشته تصمیم اشتباه کره‌ای‌ها مبنی بر عدم توزیع رسمی نوت 5 در انگلیس به‌شدت دردسرساز شد و امسال قرار است بر اساس تجربه اخذشده، این اشتباه تکرار نشود.

بنابراین کاربران انگلیسی در پاییز 2016 نوت 6 را دریافت می‌کنند اما مدل اس 7 اج پلاس را باید فراموش کنند. دلیل عدم توزیع توسط سامسونگ معلوم نشده اما چیزی که هویداست اینکه انگلیسی‌ها علاقه زیادی به قلم دیجیتال دارند و هر نوع گوشی با قلم را به سایر گوشی‌ها ترجیح می‌دهند.

گفته می‌شود نوت 6 انقلابی در طراحی به خود می‌بیند و مشخصات فنی زیر را به آن نسبت داده‌اند:

نمایشگر 6 اینچی تاشو / اندروید جدید N/ رزولوشن 4K / 16 هسته‌ای با سرعت 3.1 گیگاهرتز / تراشه اکسینوس یا اسنپ دراگون 830 / 6 گیگ رم(حافظه موقت) / 128 گیگ حافظه داخلی /دوربین 27 مگاپیکسلی و باطری 4000 میلی‌آمپری
از سوی دیگر پرچم‌دار سامسونگ در سال 2016 - گلکسی اس 7 - همین ماه و در خلال مراسم کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر