S Pen گلکسی نوت روزی نقش یک تکیه گاه را برای این گوشی ایفا خواهد کرد !

S Pen گلکسی نوت روزی نقش یک تکیه گاه را برای این گوشی ایفا خواهد کرد !

خبرگزاری سم موبایل (sammobile) می گوید : احتمالا شما هم مثل هر کاربر دیگری گاهی در فکر این بوده اید که بتوانید روزی محتویات حافظه گوشی خود را بدون نگه داشتن آن نگاه کنید و یا بخوانید . برای فراهم شدن چنین امکانی گوشی شما باید یک نوع تکیه گاه داخلی داشته باشد اما هیچ کس به دنبال یک گوشی از جنس شیشه و یا فلز نیست که پشت آن یک عضو تکیه گاهی نصب شده باشد .

اسم موبایل اعلام کرده است که سامسونگ به دنبال یافتن راه حلی برای این معما می باشد . ظاهرا این سازنده کره ای می خواهد چنین طرحی را در گوشی های سری گلکسی نوت پیاده کند . پتنت های جدید این سازنده که توسط پتنتلی موبایل (Patently Mobile) کشف شده است نشان داده اند که سامسونگ به دنبال طرحی است که بتواند با دولا کردن S Pen از آن به عنوان یک تکیه گاه استفاده کند . ظاهرا قرار است که S Pen در قسمت های میانی خود به یک لولا مجهز شود که به آن اجازه می دهد در درجات مختلف خم شود تا بتواند نقش یک تکیه گاه را ایفا کند . با داشتن چنین قابلیتی کاربران گوشی های گلکسی نوت می توانند بدون نگه داشتن گوشی خود ، محتویات داخل آن را ببینند و یا بخوانند .

پتنتلی موبایل اعلام کرده است که در این طرح مکانیزم S Pen در حالت تکیه گاهی به گونه ای می باشد که S Pen بتواند در داخل گوشی قفل شود . زمانی که کاربر این قطعه را در یک جهت خاص بچرخاند می تواند از آن به عنوان یک قلم عادی استفاده کند و یا آن را در داخل جای خود در گوشی قرار دهد . این طرح نشان می دهد که سامسونگ همچنان قصد دارد به تولید گوشی های سری گلکسی نوت ادامه دهد و S Pen این گوشی ها را به قابلیت های مفیدتری مجهز سازد .

mz220

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر