لامپی هوشمند متناسب با خلق و خوی شما

لامپی هوشمند متناسب با خلق و خوی شما

برای مدتی لامپ LED مکعبی در اطراف ما بوده است، اما آن ها تمایل دارند که مطابق میل ما باشند یا با آن چه که می توانند انجام دهند محدود شوند.

با این حال Spin-R نهایتا ممکن است تکنولوژی روشنایی را به اتاق شما بیاورد. این عنوان گول زننده است. یک لامپ نور 512 که می توانید آن را برنامه ریزی کنید تا کار شما را انجام دهد، می توانید طرح ها و رنگ های آن را برای تنظیم خلق و خوی خود در مورد یک فیلم یا یک مهمانی خانگی تنظیم کنید.
اما لذت واقعی وقتی شروع می شود که با جهان خارج سخن می گوید! می تواند با هماهنگی با پالس های موزیک گفت و گویی را آغاز کند  و می تواند با به اشتراک گذاشتن اموجی های سه بعدی با افرادی که در حال صحبت هستید، آن چه را که می اندیشید به اشتراک بگذارد.
شما به احتمال زیاد همه ی لامپ های منزل خود را جایگزین نمی کنید. چرا که به طور معمولی باید 199 دلار هزینه کنید تا برای خرید متعهد شوید و پس از آن که به طور رسمی منتشر شود حداقل 349 دلار قیمت دارد.
به همین دلیل حامیان لامپ ها را تا ماه سپتامبر ارائه نخواهند کرد. در هر صورت به این مورد توجه کنید: اگر فکر می کنید که لامپ های هوشمندی همچون فیلیپس به اندازه ی کافی باهوش نیستند، هم اکنون راهی آسان برای بررسی صحت عقیده ی خود دارید!

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر