بزرگ ترین مشکل سیستم عامل ویندوز 10 موبایل چیست ؟

بزرگ ترین مشکل سیستم عامل ویندوز 10 موبایل چیست ؟


خبرگزاری فون آرنا (phonearena) می گوید : سیستم عامل ویندوز 10 گوشی های هوشمند در سه ماه گذشته روزهای بسیار بدی را پشت سر گذاشته زیرا تنها تعداد 4.5 میلیون نسخه از این سیستم عامل به فروش رسیده است . این سیستم عامل ها تنها توسط کاربران گوشی های هوشمند لومیا خریداری شده اند . آمار و ارقام موجود نشان می دهند که میزان فروش این سیستم عامل و همچنین میزان درآمد شرکت مایکروسافت از این محصول در مقایسه با سال 2014 به ترتیب در حدود 57 درصد و 49 درصد کاهش یافته است .

مشکل اصلی این پلت فرم میزان فروش آن نیست بلکه نرم افزارهای تقلبی موجود در اپ استور آن می باشد . تحقیقاتی که در زمینه بازی محبوب ترافیک رایدر (Traffic Rider) انجام شده است نشان داده اند که در اپ استور ویندوز 10 ده ها نرم افزار جعلی از این بازی وجود دارند که تنها به منظور گیج کردن کاربر ، با نام هایی که در آن ها غلط املایی وجود دارد ، در اپ استور قرار گرفته اند . یکی از دلایل وجود چنین نرم افزارهایی این است که مایکروسافت هیچ کنترلی را بر روی قراردهی نرم افزارها در اپ استور پلت فرم خود اعمال نمی کند .

البته در اپ استور یک منو وجود دارد که کاربر را قادر می سازد تا راحت تر به نرم افزار مورد نظر خود دست یابد اما در صورتی که کاربر با این منو و نحوه استفاده از آن آشنا نباشد نتیجه یافته شده برای جست و جوی وی چیزی جز نرم افزارهای جعلی نخواهد بود .

mz223

ظاهر سازی

هیچ کاربری دوست ندارد که یک نرم افزار جعلی را دانلود نماید اما وجود چنین نرم افزارهایی باعث می شود که اپ استور ویندوز 10 یک اعتبار کاذب ، از نظر تعداد نرم افزارها ، برای خود کسب کند . ظاهرا مایکروسافت نمی خواهد خود را چندان درگیر مسائل مرتبط با سیستم عامل ویندوز 10 گوشی هوشمند کند اما حقیقت امر این است که به منظور اصلاح این نرم افزار و بالا بردن میزان فروش آن ، این شرکت باید هرچه سریع تر راه حلی برای رفع مشکلات این پلت فرم طرح سازد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر