آموزش بهترین درس های آنلاین با MasterClass

آموزش بهترین درس های آنلاین با MasterClass


آیا تا به حال دوست داشتید یک بازیگریا شاید نویسنده یا حتی بازیکن تنیس شوید؟ MasterClass بهترین درس ها را در زمینه های حرفه ای به طور مستقیم به خانه شما می آورد. Dustin Hoffman که دوبار برنده جایزا آکادمی شده است، بازیگری آموزش می دهد. Serena Williams بهترین تنیس باز زن جهان ، تنیس آموزش می دهد و James Patterson نویسنده مشهور جهان، نشان می دهد که چگونه به راحتی در اتاق نشیمن بنشینید و یک داستان خوب بنویسید.

بنیانگذار این طرح می گوید بهترین مدرسان جهان با مدیران هالیوود و مهندسان Silicon Valley برای ایجاد یک تجربه جدید، یعنی آموزش آنلاین جمع شده اند.این تجربه نامش MasterClass است.

هر معلم برنامه آموزشی خود را گسترش می دهد و هر مربی برای ساختن بهترین دستور العمل باید بهترین سبک کار خود را ارائه دهد. MasterClassشامل تیمی از کارشناسان آموزشی است که به مربیان برای گسترش بهترین روش های آموزشی به دانش آموزان کمک می کنند. انواع کلاس های آنلاین وجود دارد که مطمئنا شما را هیجان زده می کند.

قیمت هر MasterClass، 90 دلار است که 10-25 درس از آن را مربیان به صورت فیلم تدریس می کنند، تمریناتی که بعد از آموزش باید حل شوند، مواد آموزشی ، دسترسی به کلاس هایی که هیچ وقت تمام نمی شوند و همیشه می توان از آنها استفاده کرد، و دسترسی از طریق هر مرورگر بر روی دستگاه از مزیت های آن است.

در این صورت اگر شما به زمین تنیس برخورد کردید و خواستید از Serena Williams تنیس یاد بگیرید می توانید کلاس آموزشی را بر روی تلفن همراه خور دریافت کنید و هرگز این موفقیت را از دست نمی دهید. برای این کار کلاس ها را به طور مستقیم توسط Joy Roach نصب کنید.

اکنون کلاس ها در وب سایت خدمات در دسترس هستند. کلاس های بعدی، آموزش خوانندگی با حضور Usher و عکاسی حرفه ای با حضور Annie Leibovitz است که در ماه های آینده تشکیل خواهد شد. در طول سال کلاس های دیگری اضافه خواهند شد.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر