سفارش پیتزا با استفاده از فرستادن tweeting emoji

سفارش پیتزا با استفاده از فرستادن tweeting emoji


برخی از شرکت ها برنامه هایی استادانه برای فرمانروایی در جهان درست می کنند. Dominoها فقط می خواهند مشتریانشان از راه های مختلف پیتزا سفارش دهند. پیتزا Domino!
آخرین شاهکار شرکت techno-wizardry این است که به مشتریان اجازه می دهد تا فقط با انتخاب چند شکلک در توییتر بتوانند پیتزا سفارش دهند. این اوج راحتی است. مدیر عامل شرکت CEO گفت: ما این کار را در عرض 5 ثانیه انجام می دهیم.

قبل از اینکه این سیستم کار کند نیاز به تنظیمات دارد و زمانی که تنظیمات انجام شود سفارش پیتزا راحت تر خواهد بود. برای شروع، شما باید وارد وب سایت شرکت شوید و در Domino s pizza profile ثبت نام کنید. سپسEasy order را انتخاب کنید.Default باید پیتزا باشد. در این مرحله شما قادر خواهید یا با#Easy order در حساب خود در Domino s Twitterیا با فرستادن شکلک پیتزا توسط twitterپیتزا سفارش دهید.

هنگامی که سفارش از این طریق انجام شود یک پیام برای تایید سفارش دریافت می کنید و به زودی پیتزا خواهد رسید. اگر می خواهید مراحل درست کردن پیتزا را ببینید می توانید از برنامه (ردیاب پیتزا دومینو) Domino s pizza Trackerیا حتی آنلاین، پیگیری کنید. مطمئنا برنامهApple watch برای انجام این کار هر روز در دسترس خواهد بود.

pzi-940x500

با پرداخت هزینه ای بهBitconis ، می توانید به صورت زنده و مستقیم طرز تهیه پیتزای خود را ببینید سپس صبر کنید تا با یک هواپیمای بدون سرنشین به در خانه شما برسد. هنگامی که می خواهید سفارش دهید از دستور#easy order استفاده کنید زیرا دستور شکلک ها تا 20 ماه می کار نخواهد کرد.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر