ویاست (ViaSat) اینترنت را با سرعت بسیار بالاتری در اختیار کاربران کره زمین می گذارد !

ویاست (ViaSat) اینترنت را با سرعت بسیار بالاتری در اختیار کاربران کره زمین می گذارد !

اینترنت ماهواره ای راهکار قابل قبول پیشنهادی برای آن دسته از کاربرانی است که به اینترنت عادی و پرسرعت دسترسی ندارند البته با این شرط که سرعت آهسته و پینگ (ping) نامناسب آن را بپذیرند . ماهواره های ویاست (ViaSat) تضمین کرده اند که می توانند مشکل سرعت را برای این کاربران حل کنند . ویاست گفته است که ظرفیت این ماهواره ها از همه ماهواره های موجود بالاتر است .

شرکت ویاست در نظر دارد با استفاده از ویاست 3 ، که پارت سوم ویاست 1 و 2 می باشد ، سرعت اینترنت ماهواره ای را برای کاربران جهان بالاتر ببرد . کاربران اینترنت ماهواره ای افرادی هستند که در روستا ها ، سکوهای نفتی دریایی و هواپیماهای مسافربری از اینترنت استفاده می کنند .

سیستم ویاست 3 ترکیبی از سه ماهواره است که توسط شرکت های ویاست و بوئینگ ساخته شده اند . این سیستم دسترسی کاربران را به اینترنت موج های باند کو (Ku-band waves) ممکن می سازد . حداکثر ظرفیت هر یک از این ماهواره ها یک ترابایت ( 1000 گیگابایت ) می باشد از این رو کاربرانی که در روی زمین ساکن هستند اینترنت را با سرعت 100Mbps در اختیار خواهند داشت .

ویاست در حال حاضر علاوه بر خطوط هواپیمایی ، صدها هزار کاربر را پشتیبانی می کند . ماهواره های جدید این شرکت ، که ظرفیت ترابایتی دارند ، در مقایسه با ماهواره های پیشین این سازنده که حداکثر ظرفیت خروجی آن ها 140Gbps است ، می توانند اینترنت را با سرعت بسیار بالاتری در اختیار کاربران قرار دهند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر