شرکت People Power به سیستمِ دیده بانیِ خانگیِ تلفنِ هوشمندِ خود، حس گر اضافه کرده است

شرکت People Power به سیستمِ دیده بانیِ خانگیِ تلفنِ هوشمندِ خود، حس گر اضافه کرده است


برنامه هایی توسعه داده شده اند که قادرند تلفن های هوشمند قدیمی را به دوربین های امنیتی برای دیده بانی خانه، تبدیل کنند. سیستم عاملPresence، iPhone، iPad و iPod Touch را به دوربین با قابلیت پخش صدا و تصویر در لحظه و کشف حرکت تبدیل می کند.

بیش از 3 سال می شود که شرکت People Power سیستم عامل Presence را عرضه کرده است. این برنامه ی رایگان، قادر است هر نوع تلفن هوشمند یا تبلت را با پخش دو طرفه و قابلیت های کشف حرکت ابتدایی، به دوربین مداربسته ی بی سیم وصل کند. اکنون این شرکت می خواهد رو به جلو پیش روی کند.

امروزه شرکت People Power وب سایت Indiegogo را برای جمع آوری 20000 دلار برای Presence Security راه اندازی کرده است. دنباله ای از حسگرهای ZigBee به تنظیمات سیستم امنیتی خانگی Presence اضافه شده است. بسته به نیاز و بودجه، 3 بسته ی نرم افزاری متفاوت تعبیه شده است: 1- Presence Security Entry2- Security 3- Premium

اولین بسته ی نرم افزاری 199 دلاری Entry، شامل دو کشف کننده و یک حسگر حرکت است. دومین بسته به قیمت 299 دلار است که شامل 3 حسگر کشف کننده، 1 حسگر حرکت و 1 حسگر برای آب، حرارت، رطوبت و لمس می شود. بسته ی سوم 499 دلار است که شامل 6 حسگر کشف کننده و 2 حسگر آب می شود. به علاوه یک حسگر حرارتی و یک حسگر رطوبت هم تعبیه شده است. شرکت People Power تعداد محدودی از این بسته ها را به قیمت پایین تر عرضه می کند.

Presence تلفن های هوشمند و تبلت ها را ارتقا بخشیده است. به علاوه برای دیده بانی کردن خانه هم از آن می توان استفاده کرد.

طرز کار

Presence Securityحول برنامه ی Presence می چرخد و از دوربین های تلفن هوشمند و تبلت و حسگرها استفاده کرده تا راه حلی یک پارچه ارایه دهد.

این برنامه امکان خودکار کردن سیستم امنیت DIY به کمک تعریف قانون ها را به کاربر می دهد. این قانون ها مشابه قانون های ساده ی شرطی اگر آنگاه است. به طور مثال یک قانون می تواند به این شکل باشد که اگر در جلویی باز باشد و کاربر دور باشد، آنگاه آژیر را به صدا دربیارر.ویژگی دیگری که در آینده اضافه خواهد شد، اطلاع دادن به همسایه، زمانی که کاربر دور است، می باشد.

presence-lockscreen-alert-frontdoor-landscape-100587242-large

به عنوان نکته ی آخر می توان به مزیت کلی سیستم عاملPresence اشاره کرد و آن که به این ترتیب می توان از دستگاه های سخت افزاری قدیمی برای کاربردی جدید، برای دیده بانی خانه استفاده کرد و در مصرف هزینه صرفه جویی کرد.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر