بلندگوهای بی سیم قابل حمل لینوکس را بر یک Raspberry Pi اجرا می کنند

بلندگوهای بی سیم قابل حمل لینوکس را بر یک Raspberry Pi اجرا می کنند


بلندگوهای 150 وات بی سیم قابل حمل اکسیوم از وب، دستگاه های موبایل یا USB موسیقی را اجرا می کنند و شامل دسترسی به یک نقطه WiFi و یک بسته اختیاری باتری هستند.اکسیوم سازنده ی بلندگو و سینمای خانگی موفقیت Kickstarter در سیستم بلندکوی بی سیم AxiomAir می داند که فراتر از هدف 75000 دلاری خود رفته و به 121000 دلار می رسد، درست 25 روز قبل از مهلت 12 جولای.

دوازده بسته ی 475 دلاری هنوز در زمان انتشار موجود بود. بسته های دیگر 497 دلار بود که گفته می شود 300 دلار زیر قیمت خرده فروشی بود یا 950 دلار برای یک بسته دو عددی (در میان دیگر بسته های ترکیبی تخفیف خورده).همانند Sonos مبتنی بر لینوکس و بسیاری از بلندگوهای بی سیم دیگر، وسایل AxiomAir را می توان در یک خانه پخش کرد و از این طریق با هم در ارتباط باشند و هم چنین راهیاب WiFi شما برای دانلود اینترنت رادیو در دسترس است. همانند Sonos، یک برنامه ی موبایل برای کنترل وسایل جهت اجرای یک موسیقی یا موسیقی های متفاوت وجود دارد و کاربران می توانند صداهای موبایل خود را بر روی وسایل اجرا نمایند.

بر خلاف Sonos، AxiomAir دارای یک نقطه دسترسی WiFi داخلی است و یک بسته باتری اختیاری 9 یا 18 ساعت را فراهم می کند، پس می توانید جدا از دسترسی WiFi یا خروجی برقی از آن استفاده کنید. همچنین می تواند بر روی رایانه های دیگر و وسایل NAS از طریق برنامه های وب و WiFi به یک دستگاه ذخیره متصل شود و می تواند موسیقی را از یک درایو USB متصل به یکی از سه درگاه USB اجرا کند. فرمت های پشتیبانی شده ی رسانه عبارتند از: اجرا کند. فرمت های پشتیبانی شده ی رسانه عبارتند از: FLAC، WAV، MP3، AAC، ALAC، M4A، OGG و PLS.

طبق گفته ی شرکت، AxiomAir دور یک Raspberry Pi ساخته شده که طبق یک ایمیل از شرکت، مدل B جدید و چهار هسته ای Raspberry Pi 2 است. این وسیله منبع باز لینوکس OS در Axiom اجرا می کند که بر اساس Raspian دبیان است و با یک SDK باز برای توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود تا برنامه های خود را ایجاد کنند.

برنامه ی کنترل از راه دور اصلی به شما اجازه می دهد آهنگ ها را وارد لیست پخش خود کنید و همچنین بلندگوها را در گروه های مختلفی قرار دهید که بتوانند همان موسیقی را بطور همزمان پخش کنند. نرم افزر را می توان از طریق شبکه به روز رسانی کرد.

AxiomAir یک جای گیری به شکل چشم را با ابعاد 497 x 261 x 172.228 میلی متر (10.25 x 19.5 x 6.75/9.0 اینچ) و وزن 3/7 کیلوگرم (16 پوند) ایجاد می کند. بلندگوی دستگاه تا 150 وات خروجی پیوسته را می تواند تولید کند. AxiomAir بلندگوهای بم مخروطی آلومینیوم 5/6 اینچی دوگانه، دو بلندگوی پربسامد تیتانیوم 1 اینچی و یک مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) سطح بالا را برای انتقال بدون اتلاف انرژی فایل ها تا 192/24 به طور طبیعی ایجاد می کند.

axiom axiomair schematic

طبق گفته ی AxiomAir، دیگر مشخصات شامل یک عکس العمل فرکانس +/- 3 dB، 60-20 kHz و همچنین + 3 dB/- 9 dB در 50-20kHz و یک فرکانس عبور 2.2kHz است. این وسیله دارای یک امتیازبندی پیوسته SPL ماکسیمم dB 115 است. همچنین یک آشکارسازی باس رفلکس وجود دارد.

AxiomAir در دو مدل سفید و مشکی موجود است و می تواند برای یکی از 143 طراحی چوبی بر روی سر آن هزینه ای اضافی پرداخت کنید یا برای طراحی سفارشی کمی بیشتر (70 دلار) هزینه کنید. میکروفن لغو بازخورد اختیاری که توسط برنامه های Karaoke یا Meeting Rooms پشتیبانی شده اند به قیمت 140 دلار موجود می باشند. همچنین یک پروژکتور کوچک فیلم اشانتیون در آن می باشد که با تجهیزات سینمای خانگی Axiom کار می کند.

axiom axiomair karaoke

اطلاعات بیشتر

AxiomAir از 12 جولای در Kickstarter با قیمت های 475، 497 یا 950 دلار برای یک بسته دوتایی در بین دیگر سفارشات بسته ای تخفیف خورده موجود می شود. ارسال کالا در آمریکا و کانادا رایگان است، در حالی که ارسال به دیگر کشورها 125 دلار هزینه ی اضافی برای پرداخت مالیات و عوارض دارد. ارسال در ماه اکتبر پیش بینی می شود که در آن که بصورت عمومی هزینه ای حدود 800 دلار دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه AxiomAir Kickstarter و وب سایت AxiomAir مراجعه کنید.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر