تصاویر جدید منتشر شده از سامسونگ گلگسی S7

تصاویر جدید منتشر شده از سامسونگ گلگسی S7

سامسونگ دقیقا هفت روز دیگر از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی می کند . این سازنده تنها شرکتی نیست که می خواهد در هفته آینده از محصول برتر خود رونمایی کند اما محصول جدید آن ، گلکسی S7 ، یکی از مهم ترین محصولاتی است که قرار است در بازار عرضه شود .

اگر که خبرهایی که اخیرا در مورد گلکسی S7 منتشر شده است را دنبال کرده باشید ، اولین تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند را باید به خاطر داشته باشید . چند ساعت پیش یکی دیگر از منابع خبری تصاویر جدیدی را از گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج به صورت آنلاین منتشر کرد . فرق زیادی بین این تصاویر و تصاویر قبلی وجود ندارد با وجود این جزییات این گوشی های پرچم دار در تصاویر جدید بهتر نشان داده شده است .

تصاویر منتشر شده نشان داده اند که هر دو دستگاه در سه رنگ مشکی ، طلایی و نقره ای در بازار عرضه می شوند البته شایعه شده است که سامسونگ می خواهد  گوشی های جدید خود را در رنگ سفید نیز به بازار بفرستد . این سازنده هنوز اطلاعاتی را در این مورد منتشر نکرده است .

همان طور که در خبرهای پیشین گفته شد ، سامسونگ در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) از دو گوشی جدید خود رونمایی می کند . ظاهرا کاربران می توانند از همین تاریخ درخواست خرید خود را برای هر دو محصول به سامسونگ سفارش دهند . گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج در تاریخ یازدهم ماه مارس (21 اسفند) وارد بازار می شوند .گوشی های پرچم دار جدید قیمت ارزانی ندارند اما کاربرانی که آن ها را سفارش می دهند یک Gear VR به طور رایگان دریافت می کنند .

سامسونگ در نظر دارد مدل دارای نمایشگر تخت این گوشی هوشمند را با قیمت 700 یورو ( حدود 760 دلار ) و مدل دارای نمایشگر منحنی شکل را با قیمت 800 یورو ( حدود 869 دلار ) در بازار عرضه کند . قیمت ها اعلام شده مربوط به مدل های 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند می باشند . کاربران می توانند مدل 64 گیگابایتی این گوشی پرچم دار را نیز با پرداخت 80 یورو ( در حدود 87 دلار ) بیشتر در بازار خریداری کنند . دو گوشی جدید قیمت بالایی دارند اما باید این نکته را در نظر داشت که هر دو دستگاه ، برخلاف مدل های پیشین ، کارت حافظه microSD را نیز پشتیبانی می کنند . منابع خبری همچنین اعلام کرده اند که سامسونگ گلکسی S7 جدید را به باتری های بزرگ تری نیز مجهز کرده است . ظاهرا گلکسی S7 به یک باتری 3,000 mAh و گلکسی S7 ادج به یک باتری 3,600 mAh مجهز می باشد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر