پنج اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو برای اندروید

پنج اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو برای اندروید

اگر به دنبال یک اپلیکیشن خوب و رایگان برای ویرایش ویدئو روی دستگاه های اندروید هستید، در این مقاله پنچ تا از بهترین های این اپلیکیشن ها را به شما معرفی می کنیم.با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های موبایل، ویرایش ویدئو آنقدر ساده شده است که حتی خودتان هم می توانید با موبایل ویدئو های خود را ویرایش کنید. اگر گوشی و یا تبلت اندروید دارید و می خواهید تغییراتی در ویدئو های خود ایجاد کنید لیستی از 5 اپلیکیشن برتر اندروید را که در این مقاله معرفی شده اند از دست ندهید. این اپلیکیشن ها رایگان هستند و می توانید از آن ها هر جا و هر زمان استفاده کنید. حرفه ای هستید و یا مبتدی ، می توانید آنچه را که نیاز دارید در این لیست بیابید.

1-    سازنده و ویرایشگر ویدئو مجیستو (Magisto)
مجیستو یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو روی لپ تاپ ها و تبلت های اندروید است. این اپلیکیشن راهی ساده برای ساخت ویدئو به شما ارائه می دهد. تنها کاری که لازم است بکنید این است که ویدئو کلیپ خود را اضافه کنید، تم و موزیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اپلیکیشن بقیه کار را برای شما انجام می دهد. به صورت خودکار ویدئو کلیپ های شما را به فیلم های حرفه ای ویرایش شده، با تم و موزیک مورد علاقه شما تبدیل می کند.
مجستو اپلیکیشنی بسیار مناسب برای تازه کار هاست چرا که هیچ نیازی به مهارت های خاص برای ویرایش ویدئو ندارد. اگر به دنبال یک ویرایش گر ساده و در عین حال حرفه ای می گردید مجیستو بهترین انتخاب برای شماست.

2-    ویدئو شو (VideoShow) : سازنده و ویرایشگر ویدئو
ویدئو شو یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو برای اندروید است. این اپلیکیشن همه قابلیت های ساده ویرایش ویدئو مانند ادغام فیلم، اضافه کردن موسیقی، متن و فیلتر را ارائه می دهد.
مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن های ویرایش ویدئو شو امکان اضافه کردن برچسب، تصویر و تم برای زیبا کردن ویدئو شما را فراهم می کنند. وقتی که ویدئو خود را ویرایش کردید، این اپلیکیشن به شما امکان به اشتراک گذاری آن را روی شبکه های اجتماعی مثل یوتوب، فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ، لاین و غیره را برای شما فراهم می کند.
بهترین چیز در مورد این اپلیکیشن این است که رایگان است و می توانید تعداد نامحدودی ویدئو را توسط آن ویرایش کنید.

3-    کاین مستر(KineMaster) ویرایش گر ویدئو حرفه ای
کاین مستر اپلیکیشن ویرایش ویدئو اندروید رایگان است و به شما امکان درگ اند دراپ آنچه را که می خواهید می دهد. این اپلیکیشن همچنین دارای افکت های انتقال و همچنین افکت های صوتی و تصویری ، کنترل سرعت و قابلیت های دیگه است.
می توانید فایل های مولتی مدیا را از گوشی خود وارد کنید و یا ویدئو ضبط کنید و از ابزار های ویرایش و افکت های کاین مستر استفاده کنید.


4-    ویرایشگر ویدئو وی ویدئو (WeVideo)
وی ویدئو ابزاری عالی برای ویرایش ویدئو روی اندروید است. این اپلیکیشن به شما امکان ساخت فیلم ها و اسلاید شو های بسیار عالی ، و انتشار آن ها روی شبکه های اجتماعی مثل یوتوب، فیس بوک و توییتر را می دهد.
می توانید با این اپلیکیشن ویدئو ها را ضبط کنید و یا از ویدئو هایی که از قبل وجود دارند استفاده کنید و سبک های خاص، افکت ها ، پوشش ها و کپشن های را انتخاب کنید. ویدئو ها می توانند روی گوشی و یا کلود ذخیره شوند.
می توانید کلیپ ها را در زمانی بسیار کم ترکیب و ادغام کنید. این اپلیکیشن روی گوشی ها و تبلت های بزرگ بسیار خوب عمل می کند.

5-    ویوا ویدئو (VivaVideo): ویرایش گر رایگان ویدئو
ویوا ویدئو ویرایش گر ویدئو ساده ولی بسیار قوی برای اندروید است. ابزارهای این اپلیکیشن ساده ولی در عین حال بسیار حرفه ای هستند که امکان ادغام کلیپ های ویدئویی در ویرایش استوری بورد را به شما می دهد. می توانید ویدئو های خود را با متن، FX، برچسب، موزیک، فیلتر انتقال و دوبله ویرایش کنید.
ویوا ویدئو همچنین دارای قابلیت عکس فیلم ساز(Photo Movie Maker)  است که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از عکس های موجود در گالری گوشی خود اسلاید شو بسازید. می توانید همه کارهای ویرایش شده خود را در WYSIWYG به نمایش بگذارید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر