لامپ گوی شکل ایده‌ای نو در نورپردازی بیرونی

لامپ گوی شکل ایده‌ای نو در  نورپردازی بیرونی


لامپ گوی شکل ساخت کمپانی Smart & Green، نقش پر رنگی در خلق ایده های جدید، خارق العاده و پر طرف دار در مورد نورپردازی بیرون از محیط داخلی خانه دارد. این گوی های شناور با طرحی عجیب و جالب، باعث جذابیت نور پردازی محیط سر باز می شود.


تا به حال اگر به دنبال تزیین فضای محیط خانه و یا فضای بیرون و حیاط با پخش نور بودید، مثل استفاده از نور سفید که فضایی گرم را به ارمغان آورد و یا به کار گرفتن نور های رنگی روشن و شاد، نور پردازی های مرسوم و قدیمی با ایده هایی نسبتاً به دور از خلاقیت کار ساز بودند. در واقع عموماً مردم به استفاده از نورپردازی های معمولی و ساده عادت دارند. البته در این روش های نور پردازی مرسوم، از لامپ های روشنایی با شکل های مختلف، توان و قدرت متفاوت و یا حتی با تنوع رنگ استفاده می شود. اما اگر به دنبال ایده هایی نو، خاص، جذاب و خلاق برای فضای محیط خانه و یا فضای بیرون و حیاط هستید، لامپ های گوی شکل کمپانی Smart & Green را امتحان کنید.

لامپ های گوی شکل، دقیقاً همان ظاهری را دارند که از اسم آن ها می توان انتظار داشت. این لامپ ها در 3 سایز تولید شده اند و برای تمام ایده هایی که می توان نسبت به نورپردازی داشت مناسب و کار آمد هستند. حتی برای فصل تابستان که استفاده از نورپردازی خیلی مرسوم نیست هم کارا هستند، مثلاً می توان از آن ها روی آب استفاده کرد، به حالت شناور. به ادعا ی کمپانی سازنده، این لامپ ها ضد آب، ضد ضربه و مقاوم هستند و برای تامین برق مورد نیاز، نیازی به سیم اتصال به منبع برق ندارند و بی سیم کار می کنند.

حتی اگر شما علاقه ای به تزیین استخر و پاسیو ندارید و یا اینکه خانه ی شما استخر و پاسیو ندارد، باز هم این لامپ های گوی شکل به کار می آیند. به این ترتیب که می توانید از آن ها در محیط داخلی منزل، در اتاق نشیمن و پذیرایی و یا در ایوان استفاده کنید. در واقع به خاصیت قابل حمل و نقل بودن این لامپ ها اشاره می کنیم، به این ترتیب به راحتی می توانید آن را از محیط حیاط و بیرون به داخل خانه انتقال دهید. این لامپ ها با سه وضعیت برای نور پردازی، بسته به نیاز شما، طراحی شده اند. حالت اول، نور سفید ثابت است، وضعیت دوم نورهای رنگی با طیف گسترده و پویا است و نهایتاً حالت سوم شبیه سازی حالت روشنایی شمع می باشد.

در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای شبیه به برنامه ی تلفن های همراه هوشمند برای این لامپ های گوی شک طراحی و پیاده سازی نشده است و یا اینکه قابلیت اتصال به سایر وسایل خانه در آن وجود ندارد. البته شرکت سازنده مشتاق است از ایده های مصرف کنندگان در مورد نور پردازی و تزیین فضای محیط خانه و یا فضای بیرون و حیاط با به کار گیری این تکنولوژی ها مطلع شود. البته در حال حاضر برای این لامپ ها دستگاه کنترل از را دور تعبیه شده است که به کمک آن ها می توان تا 100 لامپ را به صورت جدا از هم و یا یک جا و گروهی، از فاصله ی دور، تا فاصله ی تقریباً 20 متری کنترل کرد. علاوه بر این، این لامپ ها قابل شارژ شدن هستند، بنا به توضیحات شرکت سازنده، 6 ساعت شارژ کردن دستگاه، توانی معادل با 8 تا 20 ساعت کار را فراهم می آورد، البته این عدد به وضعیت انتخابی استفاده از لامپ هم بستگی دارد.

لامپ های گوی شکل شرکت Smart & Green در حال حاضر در سایز های 10، 14 و 20 اینچی در بازار در دسترس اند. قیمت این لامپ ها از 119 دلار شروع می شود، البته دستگاه کنترل از راه دور این لامپ به قیمت 40 دلار است

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر