آپدیت اندروید 6، قابلیت های جدیدی را برای گلکسی اس6 اج به ارمغان می آورد

آپدیت اندروید 6، قابلیت های جدیدی را برای گلکسی اس6 اج به ارمغان می آورد

شرکت سامسونگ، امروز در بیانیه ای اعلام کرد که آپدیت اندروید مارشملو برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، منتشر شده است. همچنین، بیان داشت که به زودی دستگاه های بیشتری قابلیت دریافت این آپدیت را پیدا خواهند کرد. همان طور که می دانید، مارشملو ویژگی های جذاب زیادی را به همراه داشته است. برای مثال می توان به اپلیکیشن Doze برای ذخیره سازی باتری، امنیت با اثر انگشت، و اجازه ی دسترسی به اپلیکیشن ها اشاره نمود. با این وجود آپدیت جدید، اصلاحات زیادی را برای صفحه ی اج به همراه خواهد داشت. صفحه ی اج در گلکسی اس 6 اج، محدود به انجام یک سری کار مشخص بود، امّا در این آپدیت اصلاح زیادی در سرعت و راحتی کار با آن، صورت گرفته است.

 

Behzadi 2 2


سامسونگ در این آپدیت قابلیت عریض کردن پنل اج را به اندازه 550 پیکسل اضافه کرده است که باعث می شود اطلاعات بهتر و بیشتری نمایش داده شوند (طبق شکل فوق). علاوه بر این، سامسونگ اصلاحاتی را در راستای دسترسی سریع و پنل های اج انجام داده است بدین صورت که در آپدیت جدید، کاربران قادر به انتخاب حداکثر 9 پنل هستند. همچنین در پنل اپلیکیشن ها، به جای 5 برنامه، می توان تا 10 برنامه را اضافه نمود و حتی آن ها را در پوشه های دلخواه دسته بندی نمود.

Behzadi 2 3


این آپدیت یک پنل جدید برای وظایف نیز به همراه دارد. در این پنل، میانبری به اپلیکیشن هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند وجود دارد. برای مثال می توان به سرعت یک پیام را ارسال نمود یا یک زنگ هشدار را تنظیم کرد. همچنین، یک گزینه ی جدید در این قسمت وجود دارد که با استفاده از آن می توان به ابزارهای مفیدی مانند خط کش و چراغ قوه به سرعت دسترسی پیدا کرد (طبق شکل فوق).
شاید یکی از جالب ترین ویژگی های این آپدیت، قابلیت تنظیم مکان، اندازه و وضوح پنل اج باشد. اکنون می توان مکان قرار گرفتن اج را مشخص و تنظیم نمود. لازم به ذکر است که سامسونگ این ویژگی ها را در رابطه با گلکسی اس 6 اج بیان کرده است و نامی از اج پلاس نبرده است، با این حال انتظار می رود که در آینده ای نه چندان دور آپدیت مشابهی برای اج پلاس نیز منتشر شود.

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر