کفش های هوشمند سامسونگ، مربی ورزشی شما خواهند بود

کفش های هوشمند سامسونگ، مربی ورزشی شما خواهند بود

کفش های هوشمند سامسونگ، مربی ورزشی شما خواهند بود.

 سامسونگ، شرکت Salted Venture و دو شرکت داخلی دیگر را از پروژه ی C-Labs راه اندازی نمود. C-Labs، برنامه ای است که طی آن کارمندان، ایده های خود را به تجارت توسعه می دهند. تیم IoFIT بیان کرده اند که ایده ی این کار را از دستگاه فورس پلیت، تجهیزات بدنسازی و گلف برای اندازه گیری کارایی ورزشکار، گرفته اند. این شرکت، اولین شرکتی نیست که بر روی این ایده کار می کند. شرکتXiaomi نیز گزارش هایی در رابطه با مفهوم مشابهی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که IoFIT فقط روی مسیریابی ورزشکار تمرکز ندارد، بلکه بر روی امکانات مربیگری این کفش تمرکز دارد. با فیلمبرداری از تمرین یک ورزشکار، می توان ویدیو را با اطلاعات کفش مقایسه کرد. برای مثال در تمرین اسکوات می توان مشاهده نمود که وزن در کدام قسمت بدن نامتعادل بوده است و این امر به ورزشکار یا مربی کمک می کند تا اصلاحات لازم را در حرکت تمرینی اعمال کند. سامسونگ، اطلاعی از قیمت یا تاریخ فروش این کفش، منتشر نکرده است، امّا طبق آخرین اخباری که در دست داریم، این کفش هفته ی آینده در کنفرانس MWC بارسلونا به نمایش گذاشته می شود.

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر