چالش نرم افزاری دانش آموزی Google AdMob

چالش نرم افزاری دانش آموزی Google AdMob

شرکت معتبر گوگل در یک اعلان عمومی از برنامه نویسان سراسر دنیا که در زمینه برنامه های دانشجویی و دانش آموزی فعالیت دارند دعوت کرده است تا نرم افزاری بنویسند که این قشر از جامعه بتوانند با استفاده از آن کسب درآمد بکنند . و اینجاست که AdMob وارد عمل می شود و البته انگیزه دریافت جایزه ای که برای این کار تعیین شده بود نیز تاثیر فراوانی بر ورود افراد موسسات مختلف به این چالش بزرگ داشته است .

 


با اعلان عمومی دومین چالش سالانه AdMob student App در صفحه Google Apps Developer  ، Henry Wang, Associate Product Marketing Manager می گوید که :
" آیا می دانستید که تعداد دستگاه های موبایل موجود بیش از تعداد انسان ها است ؟ "
پس ارائه این سوال Henry Wang با ارائه چندین تصویر و مطلب مرتبط و متقاعد کننده ادامه می دهد که :
در سال 2014 تعداد 7.4 میلیارد دستگاه موبایل در مقابل 7.2 میلیارد وجود داشت . و در این مدتی که گذشته است با وجود اینکه وقت بیشتر افراد در پشت کامپیوتر های خانگی و یا لپ تاپ ها صرف می شود ولی دستگاه موبایل به محبوب ترین وسیله برای فعالیت آنلاین تبدیل شده است . این امر با ارتقاء کمی و کیفی محیط نرم افزاری شدید تر نیز شده است و باعث شده تا مشتریان این سیستم ها به طور متوسط 37 ساعت در هفته را با این نرم افزار ها مشغول باشند . با شدت گرفتن تاثیر گذاری نرم افزار ها در زندگی روزمره ما انسان ها قطعا آشنایی با نحوه ی ساخته شدن این نرم افزار ها نیز خالی از لطف نخواهد بود .
چالش ساخت نرم افزاری که اشاره شد در بین تیم های یک تا پنج نفره برقرار است . اگرچه این چالش با عنوان " مسابقات دانش آموزی " نام گذاری شده و به این بازه سنی مربوط می شود اما محدودیت آنچنانی هم برای آن قرار داده نشده است و با وجود همه این نامگذاری ها و عناوین محدود کننده ، شرکت کنندگان باید از لحاظ سنی در رده اکثریت غالب کشور خود بوده و نیز به سن قانونی رسیده باشند . سایر مقررات محدود کننده ای که برای این چالش بزرگ وجود دارد این است که شرکت کنندگان نباید از کشور های میانمار ، کوبا ، ایران ، کره شمالی ، ایالت کبک ( در شرق کشور کانادا ) ، سودان ، سوریه و هر جای دیگری که " به لحاظ قانونی ممنوع شده است " ، باشند .
شرکت کنندگان بایستی با یکی از نرم افزار هایی در این مسابقات شرکت بکنند که در Google Play Store و یا Apple App Store وجود دارند و برای فعالیت خود از AdMob بهره می جویند در ضمن کسانی که وارد این چالش می شوند باید در نهایت برنامه ای را به مسابقات معرفی بکنند که علاوه بر داشتن شرایط یک نرم افزار خوب در زمینه تجاری نیز کاربری داشته باشند . در نهایت این افراد باید پروژه خود را به گونه ای به پیش بروند که خروجی آنها نرم افزاری با قابلیت کسب درآمد باشد و برای کسب درآمد نیز از AdMob استفاده بکند .
همانطور که در بسیاری از صفحه های اصلی سایت گوگل به آن اشاره شد است تیم برنده این مسابقات جایزه یک هفته ای کاملا رایگان سفر به سن فرانسیسکو را مال خود خواهد کرد که شامل بازدید از Googleplex نیز می شود و به علاوه نرم افزار ساخت این تیم در Google Play Store جایگاه مخصوصی برای خود خواهد داشت و یک ویدئو کلیپ تبلیغاتی با کیفیت بالا نیز برای نرم افزار برنده این مسابقات تهیه خواهد شد .
افزون بر آنچه گفته شد به فینالیست هایی که از چهار منطقه عمومی با هم رقابت خواهند کرد ( چهار منطقه آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، اروپا خاورمیانه و آفریقا و آسیای صغیر ) ، دستگاه های Google اهدا خواهد شد و نرم افزار های انها بر روی وب سایت AdMob قرار داده می شود و توضیح کامل آن نیز در همان صفحه در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد .
موعد مقرر برای این رقابت 28 ماه ژانویه سال 2016 است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر