آلکاتل قدرتمندترین ویندوز فون جهان را می سازد !

آلکاتل قدرتمندترین ویندوز فون جهان را می سازد !

آیدول پرو 4 ( Idol Pro 4 ) ، یک سوپر ویندوز فون مجهز به کانتینیوم و پردازشگر اسنپدراگون 820
در دنیای گوشی های مجهز به پلت فرم ویندوز 10 گوشی های خارق العاده ای نیز ظهور کرده اند . به طور مثال مایکروسافت گوشی قدرتمند پرچم دار خود را در قالب لومیا 950 با این سیستم عامل عرضه کرد اما هنوز این فرصت وجود دارد تا سازندگانی که می خواهند گوشی های قوی تری را بسازند نیز وارد میدان شوند .

از آنجایی که مایکروسافت فضای کمی را در این میدان اشغال کرده است ، شریک تجاری این شرکت ، آلکاتل ، فرصتی را بدست آورده و می خواهد از این فرصت بهترین استفاده ممکن را ببرد . شایعه شده است که گوشی جدید این شرکت ، آیدول پرو 4 (Idol Pro 4) ، به یک پردازشگر اسنپدراگون 820 و سیستم عامل ویندوز 10 مجهز است .

پردازشگر اسنپدراگون 820 قطعه ای می باشد که قرار است در سال 2016 در تعداد بالایی از گوشی های هوشمند جدید ، که از سیستم عامل اندروید گوگل بهره می برند ، مورد استفاده قرار بگیرد . با وجود این آلکاتل در نظر دارد با عرضه گوشی جدید خود ، که علاوه بر این پردازشگر ویژگی های قدرتمند دیگری نیز دارد ، این طلسم را باطل کند .

گزارش های منتشر شده توسط خبرگزاری دبلیو ام پاور یوزر ( WMPoweruser ) حاکی از این است که این گوشی جدید به یک نمایشگر فولHD با رزولوشن 1080 پیکسلی مجهز است ، البته این امکان نیز وجود دارد که آلکاتل به دلیل مسائل مرتبط با میزان مصرف باتری و راندمان توانی دستگاه ، گوشی خود را با نمایشگر QHD نیز در بازار عرضه کند . پاوریوزر اعلام کرده است که آیدول قابلیت کانتینیوم مایکروسافت را نیز در اختیار دارد . با توجه به چنین مشخصاتی می توان انتظار داشت که نیروی جدید آلکاتل دوربین های قدرتمندی نیز داشته باشد . آلکاتل تنها اعلام کرده است که آیدول جدید در آمریکا توسط T-Mobile عرضه می شود . T-Mobile تا به حال یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان ویندوز فون در آمریکا بوده است .

آلکاتل قول داده است که یک ابرگوشی مجهز به پردازشگر 820 اسنپدراگون بسازد که با گوشی های قدرتمند موجود در جهان از نظر قدرت تصویر برداری و سبک طراحی برابری کند اما هنوز معلوم نیست که آیا این دستگاه می تواند کاربران را متقاعد سازد تا به جای گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید و یا iOS ، ویندوز فون ها را خریداری کنند یا خیر !

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر