توییتر شما را در یافتن تصاویر زیبای GIF یاری می کند !

توییتر شما را در یافتن تصاویر زیبای GIF یاری می کند !

با استفاده از این ابزار جدید جست و جو کاربران می توانند به سادگی پیام های خود را همراه با تصاویر متحرک زیبا برای مخاطبان خود بفرستند . تصاویر GIF در هرجای اینترنت یافت می شوند با وجود این کاربران از امروز فایل های این چنینی را در توییتر بیشتر می بینند .

توییتر اخیرا یک موتور جست و جوی GIF را راه اندازی کرده است از این رو کاربران می توانند با استفاده از این ابزار فایل های GIF را راحت تر پیدا کنند و در پیام های خود برای مخاطبانشان بفرستند . توییتر در سال 2014 نرم افزار خود را به قابلیت پشتیبانی تصاویر GIF مجهز ساخت اما در آن زمان کاربران مجبور بودند که چنین تصاویری را از سایت های دیگر دریافت کنند . هم اکنون کاربر در هنگام فرستادن پیام خود می تواند با زدن کلید GIF چنین فایل هایی را پیدا کند و ارسال نماید .

ابزار جدید مانند هر ابزاری محدودیت های خاص خود را دارد به طور مثال کاربر تنها می تواند در هر پیام فقط یک تصویر متحرک را ارسال کند ، علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری یک تصویر معمولی همراه با یک تصویر متحرک نیز وجود ندارد .

طرفداران توییتر می توانند ابزار جدید را از سایت توییتر دریافت کنند . البته نرم افزارهای اندروید و iOS نیز این قابلیت را در خود دارند . توییتر اعلام کرده است که همه کاربران تا چند هفته آینده این ویژگی را از طریق یک بروزرسانی دریافت می کنند .

در دنیای اینترنت موتورهایی نظیر گیفی ( Giphy ) و ریفسی ( Riffsy ) و همچنین سازندگان صفحه کلید های GIF نیز به کاربران در یافتن این تصاویر کمک می کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر