نسخه ی موبایلی بازی The Original Rayman، فردا منتشر خواهد شد!

نسخه ی موبایلی بازی The Original Rayman، فردا منتشر خواهد شد!

Raymanیکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی ویدیویی محسوب می شود که تا کنون بر روی کامپیوتر، Xbox 360، PlayStation 2 و Nintendo DS قابل اجرا بوده است. امروز، شرکت Ubisoft، مالک این بازی در توییتر خود اعلام کرد نسخه ی اولیه بازی Rayman که در سال 1995 منتشر شد، فردا (18 فوریه 2016) در اختیار کاربران ios و اندروید قرار خواهد گرفت. برای دریافت این بازی کافی است درApp Store عبارت #RaymanClassic را جست و جو نمایید.

کاراکتر محبوب Rayman، از چند سال پیش قدم به دنیای موبایل ها گذاشت. اولین نسخه موبایلی این بازی تحت عنوان Jungle Run در سال 2012 و سپس در سال 2013، نسخه ی Rayman: Fiesta Run منتشر شدند. The Original Rayman، سومین نسخه ی موبایلی از این بازی خواهد بود که فردا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

هنوز به طور یقین مشخص نیست که شرکت Ubisoft چطور این پلتفرم را برای سازگاری و اجرا بر روی گوشی های موبایل مهیا کرده است. FiestaRun و Jungle Run، هر دو از نوع بازی های بی پایان (بازی که در آن فقط با جهت دادن به سمت چپ و راست انجام می شود مانند بازی معروف Subway Surfers) هستند، این دسته از بازی ها برای کنترل توسط موبایل سازگار شده اند، امّا بازی The Original Rayman یک پلتفرم side-scrolling (بازی که در آن، با جهت دادن زاویه ی تصویر نیز می چرخد) می باشد و برای سازگاری با موبایل چالش های خاصی را به همراه خواهد داشت!!!!

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر