نحوه تنظیم تایمر خواب در اپل موزیک

نحوه تنظیم تایمر خواب در اپل موزیک

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با موزیک می خوابند، راهی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید، بدون این که تمام شب موزیک پخش شود.گاهی اوقات می خواهید در حالی که به خواب می روید موزیک گوش دهید. چیزی که نمی خواهید این است که کل شب موزیک پخش شود. چیزی که نیاز دارید تایمر خواب است. در اپل موزیک (Apple Music) به طور مستقیم تایمر خواب وجود ندارد که البته تا حدی گیج کننده است، چرا که اپل روی اپلیکیشن های پادکست خود  دکمه زمان خواب قرار داده است.


البته نگران نباشید، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه در اپل موزیک تایمر خواب تنظیم کنید تا بتوانید بدون نگرانی از این که تمام شب موزیک پخش شود، با موزیک مورد علاقه خود بخوابید.
اول، هر موزیکی را که می خواهید پخش کنید. سپس اپلیکیشن اپل موزیک را ببندید و اپلیکیشن کلاک (Clock) یا ساعت را باز کنید. به قسمت تایمر (Timer) بروید. روی  When Timer Ends کلیک کنید، سپس به پایین اسکرول کنید و Stop Playing را انتخاب کنید. تایمر را برای هر زمانی که می خواهید تنظیم کنید و روی Start کلیک کنید.


وقتی که زمان تایمر تمام شود موزیک خاموش می شود. از آنجایی که اپلیکیشن کلاک تنظیمات شما را به خاطر می سپارد، دفعه بعدی که خواستید برای اپل موزیک تایمر تنظیم کنید روی Stop Playing خواهد بود، مگر آن که خود آن را تغییر دهید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر