کد زدن با Micro Bit در حال حرکت با نرم افزار جدید اندروید سامسونگ

کد زدن با Micro Bit در حال حرکت با نرم افزار جدید اندروید سامسونگ

سامسونگ یک برنامه ی رسمی اندروید را برای BBC Macro Bit که کامپیوتر کوچک به سبک این شرکت رادیو تلویزیونی است، ساخته است.این شرکت نرم افزاری را طراحی کرده است تا هر فردی در هر وضعیتی بتواند کد های خود را ارسال کند، در هر مکانی که حضور داشته باشند تنها با Micro Bit این امکان وجود دارد. سامسونگ قصد دارد که این برنامه را در MWC 2016 رو نمایی کند اما در حال حاضر برای دانلود در Play Store موجود است.


جوانان نیز قادر به استفاده از این نرم افزار برای جلوگیری از کلاهبرداری با دستگاه اندروید خود هستند. به عنوان مثال شما می توانید از قابلیت نقشه برداری برای پیاده سازی دوربین گوشی (یا تبلت) به یک دکمه در Micro Bit استفاده کنید، و از این میکرو کامپیوتر به یک کنترل از راه دور برای سلفی مبدل می شود. یا می توانید Micro Bit را تنظیم کنید که شما را از تماس ها و پیام ها آگاه کند، یا بازی را بر روی گوشی یا تبلت شما ایجاد کند، و سپس از طریق بی سیم آن را در کامپیوتر کوچک BBC شما فلش کند.
این برنامه هم چنین از طریق لینک به وب سایت رسمی شرکت Micro Bit متصل است و شما می توانید از ایده های دیگر کاربران برای برنامه نویسی پروژه هایتان استفاده کنید.

Samsung Micro Bit app 650 80


برنامه نویسی خلاق:
ما می خواهیم که کودکان بتوانند از هر جایی، در هر زمانی و هر لحظه که الهامی به آن ها می شود در BBC Micro Bit برنامه بنویسند. این نظر رئیس آموزش BBC سیند راکس (Sinead Rocks) است.
تنها کمی پیش از آن که Micro Bit ها به دانش آموزان تحویل داده شوند، معلمان آن ها در حال دریافت دستگاه ها هستند و انتظار می رود که با پیشرفت بیشتری تا ماه فوریه تحویل ها انجام شوند.
هنوز هیچ تاریخ معینی مبنی بر این که دانش آموزان چه وقت در سال هفتم دستگاه خود را تحویل می گیرند وجود ندارد، اما در هر حال Beeb در نظر دارد که میلیون ها دستگاه را تحویل دهد که به دلیل مسائل منابع تغذیه این امر به تعویق افتاده است.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی

جمعه, 09 اسفند 1398

سلام من متوجه این قسمت نشدم میشه توضیح بدید؟
"
یا می توانید Micro Bit را تنظیم کنید که شما را از تماس ها و پیام ها آگاه کند، یا بازی را بر روی گوشی یا تبلت شما ایجاد کند، و سپس از طریق بی سیم آن را در کامپیوتر کوچک BBC شما فلش کند."

پاسخ

ثبت نظر