تقویت وایرلس خانگی با استفاده از لامپ های هوشمند Sengled Boost

تقویت وایرلس  خانگی با استفاده از لامپ های هوشمند Sengled Boost

 
این حباب هوشمند قدرت شبکه WiFi خانه‌تان را افزایش می دهد.تاکنون حباب‌لامپ های هوشمند متنوعی عرضه شده اند. لامپ هایی که می توانند سیستمی صوتی را در بسته ای جمع و جور بگنجانند. این نوع لامپ ها اغلب جنبه سرگرمی برای طرفداران بازار جاویژه (Niche) دارند. اما حباب Sengled Boost ویژگی هایی دارد که برای همه مفید است: از همۀ ویژگی ها بهتر، WiFi آن است!


حباب‌لامپ Sengled Boost ترکیبی از حباب هوشمند LED و ریپیتر WiFi(وای فای تکرارگر) است. درواقع، دو آنتن درونش دارد که هردو قادرند تبادل اطلاعاتی شبکه را تا 300Mbps افزایش دهند. این ویژگی برای قسمت های کور خانه که آنتن ندارد یا حتی قسمت هایی که آنتن مطلوبی ندارند، عالی است. و تنها کار لازم این است که حباب‌لامپ را در سوکت برق بچرخانید.
البته، حباب باید به شبکه شما وصل باشد. حباب Sengled Boost با  WiFi IEEE 802.11b/g/n و 2.4GHz با اکثر گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر ها سازگار است و با اپلیکیشن های Boost با دستگاه های اندرویدی و Ios هم کار می کند. این ویژگی فرصت بهره گرفتن از کنترل از راه دور لامپ را فراهم می کند که شامل کم و زیاد کردن نور و کنترل لامپ ها به صورت مجزا یا گروهی می شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر