عکس ها و جزئیات جدیدی از گوشی قدرتمند ویندوز 10 اچ پی (HP)

عکس ها و جزئیات جدیدی از گوشی قدرتمند ویندوز 10 اچ پی (HP)

خبر دستگاه ویندوزی اچ پی اولین بار در دسامبر پخش شد، در آن زمان این دستگاه در یک سایت بنچ مارک با نام فالکون، آمده بود. بعد از آن جزئیات دیگری از این گوشی فاش شد که شامل نام این دستگاه نیز می شد. Elite X3 نام این گوشی با سیستم عامل ویندوز 10 بود.


حال اولین عکس های این دستگاه نیز نمایش داده شده است و در گزارش ها ادعا شده است که ویژگی های کلیدی این گوشی نیز مشخص است:
-    صفحه نمایش 5.96 اینچی با وضوح کواد اچ دی
-    مجموعه سیستم روی تراشه اسنپدراگون کوالکام چهار هسته ای
-    رم 4 گیگابایتی
-    حافظه روی برد 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 200 گیگابایت
-    دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی
-    دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی

Nikkhah66


-    پورت USB 3.0 با کانکتور Type-C
-    شارژ وایرلس Qi
-    اسکنر عنبیه
-    اسکنر اثر انگشت
-    گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر خاک و آب

Nikkhah67


اگر این جزئیات درست باشد، گوشی Elite X3، قدرتمندترین گوشی ویندوز 10 در بین دستگاه های موجود خواهد بود که حتی ویژگی های بهتری نسبت به دستگاه های لومیا 950 و 950XL خواهد داشت.
در عکس ها یک اسپیکر نامتقارن در پایین گوشی قرار گرفته که برند B&O نیز در کنار آن نقش بسته است. بسیاری از دستگاه های دیگر اچ پی نیز از ابزارهای صوتی B&O بهره گرفته است. در گزارش نیز در مورد یک داک صحبت به میان آمده است که احتمالا برای پشتیبانی از ویژگی کانتینیوم در ویندوز 10 موبایل آورده شده است.

Nikkhah68

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر