رو نمایی از گلکسی S7 و قسمت پایینی گلکسی S7 edge

رو نمایی از گلکسی S7 و قسمت پایینی گلکسی  S7 edge

به نظر می رسد که گلکسی S7 و گلکسی S7 edge می توانند در هرکجا تصاویر زنده خلق کنند، این خبری است که در مورد عکس ها در دستگاه های جدید به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

از گلکسی S7 edge متشکریم، می خواهیم نگاهی به قسمت پایینی گوشی بیندازیم. راه اندازی همانند گلکسی S6 باقی مانده است، محل اتصال هدفون، درگاه USB، میکروفون اصلی و بلندگو همه در همان ترتیب قرار دارند. اگر شکی در مورد این که S7 درگاه Type-C دارد وجود داشت با بیان این مطالب باید برطرف شده باشد.
امروز همچنین برای اولین بار نگاهی به مدل نقره ای گلکسی S7 می کنیم. که البته پیش تر نظاره گر گلکسی S7 edge بوده ایم که البته آن نوع کمی جذاب تر به نظر می رسید. به نظر نمی رسد که S7 تخت بزرگ تر باشد، اما شاید نبود آن منحنی ها در دو طرف صفحه باعث کاهش جذابیتش شده باشد. لبه ی S7 ارائه شده نیز با نقره ای ساخته شده که تا حدودی مایل به خاکستری است، اما گلکسی S7 تاکید بیشتری از نظر رنگ به نقره دارد تا دیگر رنگ ها نظیر مشکی سفید و طلایی. (انتظار یک گزینه ی سفید وجود داشت اما ظاهرا که ساخته نشده است.)

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر