چگونه از طریق کامپیوتر به عکس های آی کلود دسترسی داشته باشیم

چگونه از طریق کامپیوتر به عکس های آی کلود دسترسی داشته باشیم

با استفاده از روند زیر می توانید از طریق کامپیوتر خود به عکس هایی که روی آی کلود ذخیره شده اند دسترسی داشته باشید.آی کلود به اشتراک گذاری فایل بین چندین دستگاه اپل را بسیار سریع تر و راحت تر می کند. وقتی که یک آهنگ را از آی تونز روی آیفون خود خریداری می کنید، به صورت خودکار روی کامپیوتر و آیپد شما نیز ذخیره می شود. حال توسط آیفون و یا آیپد خود یک عکس گرفته اید و می خواهید با استفاده از کامپیوتر خود آن را به اشتراک بگذارید. چگونه با استفاده از یک کامپیوتر که آی کلود روی آن فعال است این کار را می کنید؟


1-    به صفحه دانلود کنترل پنل آی کلود بروید. مرورگر خود را باز کنید و این URL را باز کنید: www.icloud.com/icloudcontrolpanel. سایتی باز می شود که می توانید توسط آن کنترل پنل آی کلود را دانلود کنید.


2-    کنترل پنل آی کلود را دانلود کنید. روی گزینه " Download" کلیک کنید و منتظر بمانید تا دانلود شود.


3-    کنترل پنل آی کلود را نصب کنید. روی فایل EXE دانلود شده که پایین مرورگر شما قرار دارد کلیک کنید تا روند نصب شروع شود.
•    اگر فایل در زیر مرورگر شما قرار ندارد، آن را در فولدر دانلودها بیابید، وقتی که آن را یافتید روی آن دابل کلیک کنید تا اجرا شود.
•    صبر کنید تا روند نصب تمام شود؛ آیکون میانبر یا شورت کات برنامه روی دستکتاپ شما نمایان می شود. 

 


4-    آی کلود را روشن کنید. در منو شروع  و یا دسکتاپ خود روی آیکون برنامه کلیک کنید. آی کلود از شما می خواهد که اپل آی دی و گذرواژه خود را وارد کنید.


5-    آی تونز (iTunes) را باز کنید. وقتی اپل آی دی و گذرواژه خود را وارد کردید، کنترل پنل آی کلود را ببندید و آی تونز را باز کنید.

 


6-    به عکس های خود دسترسی داشته باشید. برای دیدن عکس ها، به مای کامپیوتر (My Computer) که در منو شروع قرار دارد بروید. یک بخش دیگر به منو مای کامپیوتر شما اضافه می شود. منو آی کلود فوتوز (iCloud Photos) در قسمت Others قرار دارد. برای دسترسی به عکس های خود روی آی کلود روی آن دابل کلیک کنید.

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر