برنامه‌نویسی گرافیکی آسان با چارچوب Qt-قسمت چهارم

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
در قسمت قبل با مقدماتی از اضافه کردن کنترل‌ها در qml آشنا شدیم و قرار بر این شد که این قسمت به کنترل‌ها حرکت دهیم. برای این کار چون می‌خواهیم از رویداد ماوس برای حرکت کردن کنترل‌ها استفاده کنیم کنترل MouseArea را زیر مجموعه کنترل مستطیل قرار می‌دهیم. با این کار وقت نشانه گر ماوس داخل محدوده مستطیل می‌شود عملیات تعریف شده ما انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید