ال جی G5 با ویژگی های منحصر به فردی می آید !

ال جی G5 با ویژگی های منحصر به فردی می آید !

تا به حال شایعه های زیادی در مورد گوشی هوشمند ال جی G5 و تجهیزات قابل تعویض آن که قرار است در MWC2016 حضور یابند ، مطرح شده است . ظاهرا در G5 کاربر می تواند با بیرون کشیدن قسمت انتهایی دستگاه ، سخت افزار های جدیدی را با سخت افزار های قبلی جایگزین سازد . در این خبر به بررسی این موضوع پرداخته شده است .

تصاویری که در سایت چینی ویبو (Weibo) منتشر شده نشان داده اند که G5 به یک باتری زرد رنگ مجهز است . طبق اطلاعات موجود کاربر می تواند هنگامی که رنگ باتری به قرمز تغییر کرد ، آن را با یک باتری جدید عوض کند . یک تصویر دیگر که در سایت خبرگزاری اندروید آتوریتی (Android Authority) قرار گرفته یک قطعه پیازی شکل را نشان می دهد که دارای یک صفحه قابل تنظیم و تعدادی دکمه که بر روی لبه خارجی این قطعه قرار دارد ، می باشد . تصویر موجود در این سایت شفافیت چندانی ندارد اما یکی از منابع معتبر خبری اعلام کرده است که این قطعه جزیی از تجهیزات دوربین G5 می باشد که کم پلاس (Cam Plus ) نام دارد . ظاهرا این قطعه دارای تعدادی کلید می باشد که شاتر و دیگر اجزای دوربین را کنترل می کند . کم پلاس علاوه بر این یک باتری 1100mAh را نیز در اختیار گوشی می گذارد .

MZ269

تا به حال در مورد ال جی G5 به طور کلی سه نکته منتشر شده است : اول این که ال جی در تاریخ 21 فوریه ( دوم اسفند ) از آن رونمایی می کند ، دوم این که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر همیشه روشن مجهز است که اطلاعاتی را بر روی صفحه قفل شده دستگاه نشان می دهد و سوم این که قابلیت Quick Cover گوشی جدید یک پنجره و تعدادی از ویژگی های لمسی را بر روی نمایشگر قرار می دهد که کاربر می تواند با کمک آن ها با مخاطب مورد نظر خود تماس بگیرد و یا آلارم دستگاه را غیرفعال سازد .

داشتن تجهیزات قابل جایگزین خصوصیتی می باشد که می تواند G5 را نسبت به دیگر گوشی های هم ردیف خود متمایز سازد با وجود این باید دید که کاربران تا چه حدی از این ویژگی استقبال می کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر