بسته باتری Mophie با قابلیت ضد آب کردن گوشی آیفون شما

بسته باتری Mophie با قابلیت ضد آب کردن گوشی آیفون شما

به دلیل فقدان خاصیت ضد آب بودن گوشی های آیفون سیکس پلاس و آیفون سیکس اس، کاربران معمولا تمایلی ندارند تا دستگاه های خود را به حمام ببرند و یا در زیر باران از آنها استفاده کنند. Mophie درصدد است تا این شرایط را با استفاده از بسته باتری H2Pro برای این دو آیفون به وجود آورد.


همانطور که از نام این ابزار مشخص است، H2Pro حاوی یک باتری 2950 میلی آمپری است که تا 17 ساعت زمان شارژ باتری را در حالت صحبت، هشت ساعت استفاده از اینترنت و یا ده ساعت تماشای ویدئو می افزاید. در حالت استفاده ترکیبی، H2Pro می تواند تا هفتاد درصد شارژ گوشی را بهبود بخشد.
بعد از همه اینها، H2Pro ادعا کرده است که خاصیت ضد آب بودن دارد. این وسیله دارای گواهینامه IP68 است بنابراین نگرانی بابت رها شدن آن در استخر و یا قرار گرفتن در زیر آب به مدت سی دقیقه وجود ندارد. بخاطر لایه محافظی که بر روی بدنه گوشی قرار می گیرد  و پوسته ضد خش آن که بر روی صفحه لمسی قرار گرفته این گوشی در برابر خطرات مقاوم است. البته غشای قرار گرفته بر روی صفحه لمسی دسترسی به صفحه آیفون را محدود نمی کند.
H2Pro از آیفون شما در برابر لرزش و ضربات وارده به آن نیز جلوگیری می کند، بنابراین می توانید از این وسیله در هنگام ورزش و تمرین نیز استفاده کنید. این وسیله در حال حاضر با قیمت 130 دلار عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر