پیام رسان اندرویدی فیسبوک، از چندین حساب به صورت همزمان پشتیبانی می کند

پیام رسان اندرویدی فیسبوک، از چندین حساب به صورت همزمان پشتیبانی می کند

فیسبوک به صورت رسمی پشتیبانی خود از چندین اکانت را بر روی برنامه مسنجر اندرویدی اعلام کرد. این ویژگی که پیش از این به صورت نسخه بتا توسط برخی از کاربران تست شده بود به افراد اجازه می دهد تا با استفاده از یک دستگاه با چند اکانت وارد شوند و از مسنجر استفاده کنند.


در مسنجر بروزرسانی شده اندروید، پیام ها در اکانت های مختلف، مستقل از یکدیگر هستند. بنابر نوشته یک پست فیسبوکی، هرکسی که از دستگاه شما استفاده می کند می تواند تعداد پیام های شما را ببیند ولی هرگز نخواهد توانست به محتوای آنها دسترسی پیدا کند.
برای دسترسی به ویژگی جدید در اپلیکیشن مسنجر اندروید، به settings رفته و صفحه Accounts را باز کنید که در آنجا کاربران مشاهده می شوند. اولین بار که یک کاربر وارد گوشی می شود، یک رمز عبور مورد نیاز است. اگر کاربر بخواهد به اکانت دیگر سوئیچ کند، باید پسورد مربوط به آن حساب کاربری را وارد کند.
این ویژگی می تواند بیشتر برای خانواده ها کارآیی داشته باشد تا بتوانند همگی از یک تبلت استفاده کنند. کاربران می توانند تعداد پیام های رسیده به حساب دیگری را مشاهده کنند ولی تا زمانی که پسورد وارد نکرده باشند، محتوای آن پیام ها را مشاهده نخواهند کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر