گوگل در نتایج جست و جو تبلیغات را بازسازی می کند!

گوگل در نتایج جست و جو تبلیغات را بازسازی می کند!

چیزی که بسیاری از مردم فراموش کرده اند این حقیقت است که گوگل در انواع کسب و کار ها دست دارد! سیستم عامل گوشی اندروید یا ISP به عنوان Google Fiber، حامل بی سیم به عنوان پروژه FI، تنها نام برخی از این موارد هستند.


گوگل یک شرکت تبلیغاتی است. در واقع بیش از 90% از منابع خود را از راه تبلیغات به دست می آورد. نه تنها از طریق نتایج جست و جو، بلکه از تعداد زیادی از تبلیغاتش در دیگر سایت های تبلیغاتی وجود دارند. تبلیغات برای مدت زمانی بسیار طولانی، در واقع تا هنگامی که ما قادر به یادآوری آن ها هستیم در نتایج جست و جو های سایت گوگل باقی می مانند. به طور معمول حدود 3 تا 5 تبلیغ در سمت راست، و همچنین 3 یا در همین حدود تبلیغ در بالای نتایج جست و جو وجود دارند. گرچه گوگل تصمیم گرفته است که اندکی این ساختار را تغییر دهد.
گوگل در حال تصمیم گیری برای حذف تبلیغات خود از سمت راست صفحه ی نتایج جست و جو است. بنابراین آن ها اساسا تعداد تبلیغاتی را که شما می بینید کاهش می دهند، گرچه تبلیغ چهارمی به قسمت تبلیغات بالای صفحه ی جست و جو افزوده خواهد شد.

پس به جای سه تبلیغ، در حال حاضر شاهد چهار تا در بالای صفحه هستید. گوگل اعلام کرد که مدت زمان زیاد است که این طرح در حال آزمایش است به طوری که ممکن است برخی از مردم در تعداد بسیار کمی از نمایش های تبلیغاتی آن را دیده باشند. این شرکت هم چنین اظهار دارد که: این طرح برای اهداف تجاری طراحی شده است اما در عین حال باعث می شود که نتایج ارائه شده ی بیشتری نمایش داده شوند و عملکرد جست و جو بهبود خواهد یافت و این روند برای تبلیغات نیز بهتر است.
در حالی که این در حقیقت اکثریت اینترنتی را که جست و جو های گوگل را انجام می دهد تحت تاثیر قرار نمی دهد، باید به تبلیغ کنندگان کمک کند و عملکردشان را بهبود بخشد. که به نوبه ی خود به این معنا است که گوگل با ارائه ی خدمات بهتر به تبلیغ کنندگان، گوگل می تواند مقدار پول بیشتری با صرف مقدار کمی هزینه تبلیغات به دست آورد.
در انتها، این تبلیغات چه برای اندروید باشد و چه برای گوگل درایو، و یا در مورد هر مطلبی باشد که گوگل آن را ارائه می کند، بسیاری از مردم تبلیغات را دوست ندارند، با این حال آن ها با استفاده از مسدود کننده های آگهی آن ها را متوقف می کنند، که گوگل باید در این مورد، تدبیری بیندیشد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر