رونمایی از هدست واقعیت مجازی LG در کنگره جهانی موبایل 2016

رونمایی از هدست واقعیت مجازی LG در کنگره جهانی موبایل 2016

کنگره ی جهانی موبایل یا MWC، هم اکنون در بارسلونا در حال برگزاری است. شرکت LG علاوه بر موبایل بحث برانگیز G5، مجموعه ی جدیدی از تجهیزات جانبی هوشمندی شامل ماژول های سازگار با G5، ارائه داده است. از بین این تجهیزات جانبی می توان به LG Cam Plus و LG Hi-Fi Plus اشاره نمود. از بین این تجهیزات هوشمند، اولین گجتی که توجه ما را به خود جلب کرده است، LG 360 VR می باشد. یک هدست واقعیت مجازی HMD یا Head-Mounted Display که با استفاده از حرکات دست و سر می توان از آن بهره برد. برای استفاده از این وسیله، باید آن را به یک دستگاه جانبی مانند تلفن هوشمند متصل نمود.

Behzadi 11 2

نکته قابل توجه این است که LG 360 VR نسبت به سایر هدست های واقعیت مجازی تولید شده، طراحی فشرده تر و به اصطلاح جمع و جورتری دارد. این هدست، دو صفحه نمایش 1.88 اینچی با ابعاد 960x720 پیکسل دارد و سازگار با کاردبورد گوگل (Google Cardboard) و محتوای 360 درجه ای یوتیوب (YouTube) می باشد. این دستگاه در بهار سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، امّا اطلاع مشخصی درباره قیمت این وسیله، منتشر نشده است.

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر