رونمایی از ربات غلتان LG، در کنگره جهانی موبایل 2016

رونمایی از ربات غلتان LG، در کنگره جهانی موبایل 2016

آخرین نسخه از تجهیزات ارائه شده از شرکت LG در کنگره جهانی موبایل امروز، یک ربات غلتان 20 سانتی متری است که در واقع یک سیستم نظارت بر اوضاع خانه است. این ربات کروی شکل، مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و می تواند از تمامی رویدادهایی که در منزل شما اتفاق می افتد، به صورت زنده، فیلمبرداری کند. یک کارت حافظه microSD نیز در این ربات جاسازی شده است که به شما این امکان را می دهد تا در صورت لزوم، عکس یا فیلمی را ذخیره نمایید.

این ربات را می توان به هر کجا از خانه فرستاد، همچنین می توان از آن به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور استفاده نمود. ربات رونمایی شده، مجهز به منتشرکننده ی اشعه مادون قرمز است، بنابراین می توانید با استفاده از آن، تلویزیون، سیستم صوتی، تهویه هوا، و یک سری تجهیزات دیگر را روشن و کنترل کنید.

Behzadi 14 2


یکی از ویژگی هایی که این ربات دارد، محافظت از حیوان خانگی شماست. با استفاده از این ربات، می توانید حیوان خود را مشاهده کنید، با او بازی کنید و حتی با او صحبت کنید!
این ربات، مجهز به یک دوربین، یک میکروفن، یک بلندگو، و چندین چراغ LED می باشد. برای شارژ این ربات، می توان از شارژرهای معمولی USB بهره برد.
تاریخ عرضه این ربات به بازار، مصادف با فروش G5 خواهد بود. هنوز درباره قیمت نهایی این ربات خبری منتشر نشده است. درباره سازگاری این ربات نیز، جزییات لازم ذکر نگردیده است، امّا انتظار داریم که محدود به دستگاه های هوشمند LG نباشد!

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر