رونمایی از گلکسی سامسونگ S7 و S7 edge

رونمایی از گلکسی سامسونگ S7 و S7 edge

بالآخره انتظار ها پایان یافت و به تبع دریای بی کران از شایعات نیز خاتمه یافتند. گلکسی سامسونگ S7 دقیقا مشابه تصورات ما است؛ صفحه نمایش Super AMOLED، 5.1 اینچی، 1440 در 2569 پیکسل و در واقع 577 پیکسل در هر اینچ. اندازه ی بدنه ی آن دقیقا 142.4 در 69.6 در 7.9 میلیمتر است و وزن آن معادل 152 گرم است. بدنه خمیده تر از حالت قبل است و مانند نوت 5 خمیدگی در پشت، با یک اثر 2.5D در هر چهار طرف آن خود نمایی می کند.


گلکسی S7 edge همان گونه که انتظار می رفت با ترکیبی از صفحه نمایش 5.5 اینچی و انحنا در هر دو طرف آن که از حالت قبل کمی بیشتر است، ظاهر شد. با نوع لبه و بدنه ی 150.9 در 72.6 در 7.7 میلیمتری و وزنی کمی سنگین تر یعنی 157 گرم این نوع لبه تعجب آور است.
همانطور که برای ظاهر گوشی ها گفته شد، به جرات می توان گفت که هر دو با Qualcomm Snapdragon 820 SoC یا با سیستم توان خود ساسمونگ طراحی شده اند. حافظه هم چنان 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با تکنولوژی LPDDR4 بسیار متناسب و سریع است. گزینه های ذخیره سازی شامل 32 و 64 گیگابایت و قابلیت افزودن کارت حافظه ی جانبی تا 200 گیگابایت دیگر می باشد.
دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی است، اما اجازه ندهید که این عدد شما را فریب بدهد. با لطف ابتکاری سخت افزار، دوربین به یک دیافراگم F/1.7 و تکنولوژی جدید پیکسل دوگانه مجهز است که این امکان را فراهم می کند که ابهامات پیکسل های بزرگ سنسور دوربین را از بین ببرد و و در نور کم عملکرد شگفت انگیزی نشان می دهد. همچنین با سرعت فوکوس بالایی که ارائه می دهد امکان ثبت تصاویر دنباله دار به وجود می آید. البته OIS همشمند نیز در آن به کار رفته شده است که می توان برای عکس های زاویه باز از ویژگی های جدید حرکت پانومارای آن بهره برد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر