Acer Liquid Jade 2 با حافظه 1 ترابایتی کلود می آید !

Acer Liquid Jade 2 با حافظه 1 ترابایتی کلود می آید !

یکی از ویژگی های کلیدی گوشی نکست بیت رابین (Nextbit Robin) حافظه کلود آن است که می تواند 100 گیگابایت فضای داخلی بیشتر را در اختیار کاربر بگذارد . این ویژگی را تا به حال هیچ یک از گوشی های هوشمند نداشته اند اما هم اکنون شرکت ایسر توپ بازی را از نکست بیت گرفته و آن را در اختیار گوشی خود قرار داده است .

گوشی جدید ایسر نیز که لیکویید جید 2 (Liquid Jade 2) نام دارد به حافظه کلود مجهز است ولی تفاوت آن با رابین در این است که در جید 2 کاربر 1 ترابایت حافظه را در اختیار دارد . ایسر اطلاعات زیادی را در مورد نحوه عملکرد حافظه کلود جید 2 منتشر نکرده است اما گفته که این فضای کمکی به گونه ای کاملا یکپارچه در کنار حافظه داخلی گوشی در اختیار کاربر قرار می گیرد .

مشخصات فنی ایسر لیکویید جید 2

از نظر مشخصات جید 2 یک گوشی متوسط به بالا می باشد که به یک پردازشگر 808 اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی ، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی مجهز به فلش دو مرحله ای LED ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برد . با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که ایسر در نظر دارد مانند سال قبل یک گوشی پرچم دار را در بازار عرضه کند . ایسر هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت گوشی جدید خود منتشر نکرده است .

در کنار جید 2 یک گوشی دیگر نیز با نام لیکویید زست (Liquid Zest) معرفی شده است که بیشتر یک دستگاه رنج متوسط می باشد . این گوشی هوشمند به یک پردازشگر 1.3GHz چهار هسته ای مدیاتک ، نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی LTE مجهز است . لیکویید زست یک برچسب قیمت 149 یورویی را با خود یدک می کشد و احتمالا همراه با برادر بزرگ تر خود ، لیکویید جید 2 ، از ماه آوریل ( 13 فروردین تا 11 اردیبهشت ) وارد بازار می شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر