اینتل رابط USB-C را برای Thunderbolt 3 خود انتخاب می کند و به شما اجازه می دهد یک فیلم 4K را در عرض 30 ثانیه انتقال دهید

اینتل رابط USB-C را برای Thunderbolt 3 خود انتخاب می کند و به شما اجازه می دهد یک فیلم 4K را در عرض 30 ثانیه انتقال دهید


اینتل Thunderbolt 3  را با جدیدترین رابط USB-C معرفی کرده است. با متوقف کردن رابط اختصاصی خود، ظاهرا این کابل برگشت پذیر(;کنکتور در هر دو سو در درگاه قرار میگیرد)  سرعت هایی بالغ بر 40 گیگابایت در ثانیه را مدیریت می کند.طبق مقایسه، سرعت  Thunderbolt 2 به 20 گیگابایت در ثانیه می رسد، USB 3.1 قابلیت 10 گیگابایت در ثانیه است و USB 3.0 فقط قابلیت 5 گیگابایت در ثانیه است. هنگامی که اپل در جدیدترین مک بوک از ان استفاده کرد، توجه ما را به رابط USB نوع C جلب نمود.

پس، این برای شما چه کارایی دارد؟ یعنی شما همزمان می توانید دو نمایشگر 4K را اجرا کنید یا یک فیلم 4K را در عرض کمتر از 30 ثانیه انتقال دهید. اگر می خواهید یک کار گروه کاری کوچک را خارج از CPU انجام دهید، این کابل جدید به شما اجازه می دهید تا کامپیوترها را به هم زنجیر کنید.

Screen-Shot-2015-06-02-at-11.27.33
اینتل چند نسخه مختلف از کابل Thunderbolt 3 ارائه می دهد: یک کابل مسی 20 گیگابایت در ثانیه که از USB 3.1 پشتیبانی می کند، درگاه نمایش 2/1 و  Thunderbolt   20گیگابایت در ثانیه و هم چنین یک نسخه کابل مسی فعال 40 گیگابایت در ثانیه. اینتل نیز بر یک کابل فیبر نوری 40 گیگابایت در ثانیه کار می کند که انتظار می رود در سال 2016 منتشر شود.
طبق گفته اینتل، محصولات اولیه با Thunderbolt  3 قرار است قبل از اواخر سال فرستاده شود.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر