رونمایی از باریک ترین گوشی موبایل توسط شرکت جیونی در کنگره جهانی موبایل 2016

رونمایی از باریک ترین گوشی موبایل توسط شرکت جیونی در کنگره جهانی موبایل 2016

شرکت جیونی چین، در کنگره جهانی موبایل، از باریک ترین موبایل ساخته شده رونمایی کرد. این موبایل، Gionee S8 نام گرفته است. البته این موبایل غیر از باریک بودن، امکانات زیادی را نیز به همراه دارد. این موبایل یک بدنه فلزی، یک صفحه نمایش 1080 پیکسلی AMOLED، و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دارد که در محیط کم نور و تاریک، تصاویر با کیفیتی را ارائه خواهد داد.


عرض این موبایل فقط 74.9 میلی متر می باشد که نسبت به مدل های iPhone 6s Plus، Huawei Mate S، و Oppo R7 s عرض کمتری دارد. از بین تمامی موبایل های بدنه فلزی، با صفحه نمایش 5.5 اینچ، Gionee S8 باریک ترین موبایلی است که ساخته شده است. یکی از خصوصیات دیگر این موبایل، این است که بر خلاف LG G5، Gionee S8 خطوط آنتن قدیمی را در بدنه خود دارد، امّا این خطوط به نحوی طراحی شده اند که ظاهر زیبای موبایل حفظ شود.
صفحه نمایش به کار رفته در این موبایل از نوع AMOLED بوده، با شیشه ی 2D پوشانده شده و از وضوح تصویر 1080 پیکسل برخوردار است. علاوه بر این از ویژگی های لمسی 3D، با تشخیص سه سطح لمس (انتخاب)، ضربه (نمایش)، و فشردن (باز کزدن) نیز بهره برده است.
دوربین 16 مگاپیکسلی به کار رفته در این موبایل، به نحوی طراحی شده است که در محیط های کم نور نیز، عکاسی کند. در این دوربین یک دیافراگم روشن f/1.8 و یک سنسور RWB به کار رفته است. RWB (به جای RGB) بدین معناست که پیکسل های سبز رنگ معمولی با پیکسل های سفید جایگزین خواهند شد. شرکت جیونی ادعا کرده است که در این موبایل، حساسیت تصویر 40% و حذف نویز 80% افزایش یافته است. همچنین، سیستم فوکوس اتوماتیک یا AF در این دوربین به کار رفته است.

Behzadi 15 3



این موبایل، با وضوح 1080 پیکسل و یک سیستم صوتی پیشرفته، فیلمبرداری می کند. این سیستم، مجهز به دو میکروفن با حساسیت بالای 70 دسی بل و یک چیپ مدل AKM4961 می باشد. همچنین ضبط صوت به صورت 3 بعدی، و حذف نویز به صورت چند بعدی صورت می گیرد.

Behzadi 15 2


پردازنده ی هشت هسته ای به کار رفته در این موبایل، یک چیپست MediaTek Helio P10 می باشد. 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم، و باتری 3000 mAh از سایر خصوصیات این موبایل می باشند. سیستم عامل این موبایل اندروید 6 یا مارشملو خواهد بود. علاوه بر این، یک سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی دکمه ی Home این موبایل قرار گرفته است.

Behzadi 15 4


Gionee S8 یک گوشی دو سیم کارته با LTE و VoLTE است. یکی از ویژگی های جذاب این موبایل، این است که در نرم افزار مشهور واتس اپ (Whatsapp)، دو حساب کاربری مختلف را می توان ثبت نمود، بنابراین می توان ارتباطات شخصی و کاری را مجزا نگه داشت.
Gionee S8، اواخر مارس و با قیمت €450 وارد بازار خواهد شد.

 

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر