پاناسونیک از تبلت های اندروید و ویندوز 10 محکم خود رونمایی کرد !

پاناسونیک از تبلت های اندروید و ویندوز 10 محکم خود رونمایی کرد !

این تبلت های 4.7 اینچی از جمله اولین تبلت هایی هستند که سیستم عامل Windows 10 IoT Mobile Enterprise مایکروسافت را بر روی خود دارند .
پاناسونیک از دو تبلت تجاری دستی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد . هر کدام از این تبلت های 4.7 اینچی به یک سیستم عامل خاص مجهز هستند . پاناسونیک در مدل FZ-F1 از سیستم عامل Windows 10 IoT Mobile Enterprise و در مدل FZ-N1 از سیستم عامل اندروید 5.1.1 استفاده کرده است .

هر دو دستگاه به پردازشگرهای چهار هسته ای کوالکوم اسنپدراگون ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و بارکد خوان پشتی زاویه دار مجهز هستند .

این دو تبلت از نظر مقاومت در برابر خاک ، غوطه وری در آب و سقوط از ارتفاع 1.8 متری در درجه IP67 قرار دارند . پاناسونیک اعلام کرده است که وزن هر یک از این تبلت ها کمتر از 280g می باشد . این تبلت ها که برای کارمندان انبار ها ، یگان های رزمی ، واحدهای خدمات اورژانسی ، شرکت های پست ، حمل و نقل کالا، خرده فروشی و مراکز تولیدی ساخته شده است همچنین می توانند قلم های فعال و غیر فعال را نیز پشتیبانی کنند .

از دیگر مشخصات این تبلت ها می توان به نمایشگر مولتی تاچ خازنی آن ها که برای استفاده کارمندان در هنگام بارش باران و یا تابش نور خورشید طراحی شده است ، قابلیت های اتصالی 4G LTE / 3G ، وای فای ، بلوتوث ، NFC ، قابلیت پشتیبانی مکالمات صوتی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، پورت های Micro-USB ، کارت حافظه MicroSD و دو میکرو سیم کارت اشاره کرد . کاربران می توانند هنگام پوشیدن دستکش نیز فرامین خود را به نمایشگر این تبلت ها وارد کنند .

پاناسونیک در نظر دارد مدل FZ-N1 را از ماه ژوئن سال 2016 (25 خرداد تا 10 تیر) با قیمت 1812 دلار ( بدون احتساب مالیات ) و مدل FZ-F1 را از اواخر سال 2016 با قیمت 1845 دلار ( بدون احتساب مالیات ) وارد بازار کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر