مسواک هوشمند اورال بی، همراه با یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند

مسواک هوشمند اورال بی، همراه با یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند

امروز در کنار جایگاه اورال بی در کنگره بزرگ موبایل در بارسلونا غوغایی برپا بود، زیرا که اورال بی از آخرین مسواک هوشمند خود با نام اورال بی جینیوس (Oral-B Genius) رونمایی کرد. اورال بی سالهاست که در بازار مسواک های هوشمند کار می کند ولی دستگاه جدید دارای تکنولوژی آشکارسازی موقعیت همراه با ویژگی های جالب توجه دیگر بود.


کاربر گوشی هوشمند خود را در موقعیت مطمئنی بر روی آینه در برابر خود قرار می دهد. سپس باید اپلیکیشن اورال بی را اجرا کند، دهان خود را در برابر دوربین جلوی گوشی گرفته و شروع به مسواک زدن کند. سنسورهای حرکتی داخل مسواک مناطقی که مسواک می شوند، تشخیص می دهند.
در همان حال که کاربر مشغول مسواک زدن است می تواند صفحه مقابل خود را نیز مشاهده کند و در یک مسابقه مسواک زنی شرکت نماید! دایره ای با بخش های مختلف دور دهان مشاهده می شود به کاربر میزان زمانی که باید هر نقطه از دهان را مسواک بزند، نمایش می دهد. اورال بی گفته به دلیل اینکه بیش از هشتاد درصد مردم زمان ناکافی برای مسواک کردن مناطق مختلف دندان های خود صرف می کنند، این روش را پیاده سازی کرده است.

Nikkhah83


کاربران باید گوشی های خود را هر دو هفته یک بار با این اپلیکیشن و مسواک هوشمند سینک کنند تا داده ها و میزان پیشرفت در این برنامه ذخیره شود که می تواند با یک دندانپزشک نیز به اشتراک گذاشته شود. اورال بی در دو سال گذشته حدود 6.4 میلیون ناحیه مسواک زده شده را از طریق برنامه خود دریافت کرده است.
اورال بی گفته است از زمان عرضه این نرم افزار در سال گذشته، بسیاری از شرکت های دیگر نیز خواستار همکاری با این شرکت برای ارائه محصولات و سرویس های دیگری بر روی این اپلیکیشن شده اند. به طور مثال افرادی که از برنامه اورال بی برای مسواک زدن استفاده می کنند می توانند همزمان به اسپاتیفای نیز گوش دهند و یا سرفصل های خبری را مطالعه کنند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مجید اونق

سه‌شنبه, 06 اسفند 1398

سلام
میشه اسمه اپلیکشین رو بگید چون اصلا اسمی از اپلیکیشنش نبوردید

پاسخ

ثبت نظر