لی اکو Le Max Pro ، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 820 ، به مرحله فروش رسید !

لی اکو Le Max Pro ، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 820 ، به مرحله فروش رسید !

اولین گوشی هوشمندی که کاربران می توانند آن را با پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 خریداری کنند ، به بازار آمد ، این دستگاه لی اکو Le Max Pro نام دارد . سازنده این گوشی هوشمند اعلام کرده است که کاربران از هم اکنون می توانند این دستگاه را از بازار چین خریداری کنند . لی اکو مکس را برای کاربردهای مهندسی طراحی کرده است و در نظر دارد تنها تعداد محدودی از آن را روانه بازارهای جهان کند .

بهترین ویژگی مکس این است که کاربران می توانند در حال حاضر آن را با قیمت 1,999 ین ( در حدود 300 دلار ) از شرکت خریداری کنند این در حالی است که کاربرانی که می خواهند این گوشی هوشمند را از بازار تهیه کنند باید مبلغی در حدود 3,500 تا 3,700 ین ( معادل 530 تا 570 دلار ) را برای آن بپردازند . لی اکو در نظر دارد تنها تعداد 1000 دستگاه از گوشی خود را با قیمت ارزان تر عرضه کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبا به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر