فلش دو طرفه iKlips ، سریع ترین راه انتقال فایل بین دستگاه های iOS

فلش دو طرفه iKlips ، سریع ترین راه انتقال فایل بین دستگاه های iOS

استفاده از فلش دو طرفه آی کلیپس (iKlips) احتمالا سریع ترین و آسان ترین راه ذخیره سازی اطلاعات و انتقال فایل بین دستگاه های iOS می باشد . این حافظه 32 گیگابایتی به یک پورت USB برای اتصال به رایانه و یک پورت اختصاصی برای اتصال به دستگاه های iOS مجهز شده است تا دسترسی به تصاویر ، فایل های صوتی و اسناد را در آن واحد برای کاربر ممکن سازد .

آی کلیپس 32 گیگابایتی 65 دلار قیمت دارد . این فلش درایو آلومینیومی کوچک به راحتی نرم افزار iOS را پشتیبانی می کند و مصرف پایین انرژی آن باعث می شود که کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری از آیفون ها و آی پدهای خود استفاده کنند . آی کلیپس می تواند فایل هایی با اندازه بیش از 4 گیگابایت را بین دستگاه های مختلف انتقال دهد و فایل های دارای فرمت ex-FAT را پشتیبانی کند ، این فلش همچنین قادر است حافظه داخلی دستگاه های iOS را به 256 گیگابایت افزایش دهد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر